Oh ja zo'n kaak op slot heb ik ook wel eens gehad. Ik belde de tandarts en die had het over openbreken. Heb meteen opgehangen en de osteopaat gebeld. Die heeft heel zacht en pijnloos de kaak open gekregen. Dus dat is mijn tip voor een kaak op slot. Heb het daarna gelukkig niet meer gehad gelukkig, het was zó akelig.
Ik ben veel bij de tandarts en kaakchirurg geweest in het verleden. Ik ga er echt niet met plezier heen Ben niet echt bang, maar ik ga er ook niet fluitend naartoe. Bij ontstekingen in mijn mond ga ik nu eerst naar een natuurgeneeskundige. Heb al veel kunnen oplossen dmv kruiden, olie en etherische olie. Als het écht een groot probleem is, dan ga ik natuurlijk wel naar de tandarts. En de controles ga ik gewoon. Maar bij pijn en ontstekingen zoek ik de oplossing eerst in een andere hoek, dat heeft gelukkig al veel geholpen.
Lief dat jullie het vragen! Ingreep zelf ging goed, was zo gebeurd. Nu veel pijn en misselijk (veel bloed ingeslikt) Pijnstillers slik ik al wel. Hopelijk morgen al wat minder last.
Fijn dat het goed is gegaan. Sterkte met het herstel. Bij mij ging de behandeling allesbehalve pijnloos, flinke nasleep en blijven schade. Maar ik zal je de details besparen
Fijn om te horen. Ik mag dinsdag naar de kaakchirurg (kies met wortelkanaalbehandeling die 2 maanden terug is gebroken moet eruit). Ondanks dat mijn verstandskiezen ook door de kaakchirurg zijn verwijderd en ik daarbij niets heb gevoeld heb ik nu alweer dagen buikpijn en slaap ik slecht. Toch bang dat een gewone kies anders is met trekken dan een verstandskies Slaat waarschijnlijk nergens op maar angst overwint het logisch redeneren helaas.
Ik snap heel goed hoe je jezelf voelt. Ik was gisterenavond en vannacht totaal niet lekker, niet van mijn kies maar van alle spanning er rond om die eruit kwam. Heel veel sterkte dinsdag!
Lief dat je het vraagt, ik heb nog veel pijn maar niet meer dan voor de ingreep. Ik hoop dat het morgen al wat beter gaat en ook dat vieze bloeden al een stuk minder is.
Ik heb een gewone kies laten trekken bij de kaakchirurg. Links boven. Fluitje van een cent. Geen pijn tijdens behandeling en absoluut geen napijn gehad. En ik ben echt een schijterd daarmee. Sterkte dinsdag
Bedenk je ook dat je vaak alleen de negatieve ervaringen hoort en die in sommige gevallen ook nog een beetje aangedikt worden. Het viel mij echt 100 punten mee.