Hoi meiden, Mijn baby is zo'n 3 weken geleden al omgedraaid, dus netjes met z'n hoofd naar beneden. Maar ik heb het gevoel dat hij gister weer is omgedraaid. Ik voel nu steeds weer zijn rug aan de andere kant en de schopjes ook weer aan de andere kant.... Ik kan niet zo goed voelen of die harde bobbel nou z'n kont is of z'n hoofd. ik moet donderdag wel naar de verloskundige, maar ik zat het me nu toch af te vragen of het wel goed zit.
Ik zou het even afwachten en de verloskundige laten voelen. Bij Quinn dachten ze heel vaak dat hij in een stuit lag en iedere keer bleek het toch zijn kontje te zijn die ze gevoeld hadden en niet zijn koppie zo hoog in mn buik. Zie dat we in dezelfde stad wonen
Ja ik moet ook gewoon afwachten en wil me ook niet gek maken, maar het is toch een raar gevoel. Grappig, jij bent dus ook een van die vele zwangere vrouwen die ik door zutphen zie lopen....
Nou, we zijn vandaag bij de verloskundige geweest en er was idd niets aan de hand. Lag netjes met het kontje omhoog....zelf al iets dieper met het hoofdje in het bekken, dus volgens de vk zou hij/zij ook niet meer terug draaien...