Kiespijn of bijholte?

Discussie in 'De lounge' gestart door Aszz, 20 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Hoe is het gegaan?
    Ik heb een antibioticakuur voor een week en pijnstillers gehad. Bleek toch (ook) een oorontsteking te zijn.
     
  2. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Oohhh jasses! Beterschap!

    Nou ik krijg de uitslag maandag pas. Maar mijn kies is nu ineens wel gevoelig met kauwen?
    Ik snap er helemaal niks van. Maar de pijnstilling werkt prima. Alleen ben ik een beetje ‘afwezig’ :|
     
  3. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Thanks!
    Dat laatste heb ik ook. Maar schijnt volgens de huisarts van de bijholteontsteking te komen. Het is in ieder geval geen pretje, wat een ellende hé!
    Jij ook beterschap, hopelijk lopen we er samen maandag wat gezelliger bij :o:
     
    Aszz vindt dit leuk.
  4. Taiga

    Taiga Fanatiek lid

    28 apr 2019
    1.331
    2.040
    113
    Die zenuwen rondom je kaak, holtes en oren staan ook allemaal met elkaar in verbinding. Het kan heel goed zijn dat door een holteontsteking kauwen gevoelig is. Ik heb dat soms al als ik flink verkouden ben.
     
    Koektrommel en Aszz vinden dit leuk.
  5. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Whooeee met 1 ibu ben ik nu helemaal pijn vrij! Gister kwam het zelfs lichtelijk door de tramadol heen. Vandaag nog niks genomen, alleen 2 ibu.
    Zelfs weer gesport.
    Ik kan er alleen niet mee kauwen als de pijnstiller is uitgewerkt. Dus even afwachten. Lijkt wel of de ontsteking is gezakt, geen pijn meer richting ogen, haar etc.
    Stiekem ben ik nog steeds bang dat het mijn kies is, maar met stomen/neus douche en neusspray zijn de pijnklachten echt 80% verminderd.
    Knappen de andere dames hier ook wat op?
     

Deel Deze Pagina