kiespijn, wat zouden jullie doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door sandravg, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Wortelkanaalbehandeling wat een ramp he? Ik heb dat ook gehad maar over het algemeen heb je niet veel napijn dus hopelijk ben je er nu vanaf.. Laat je het nog even weten hoe het ermee is?

2. boogschutter78

boogschutter78 Actief lid

18 okt 2006
    276
    0
    0
    Gelderland
    Waarom is het gevaarlijk als je een ontsteking hebt als je zwanger bent ? (ik ben gewoon nieuwschierig, zelf geen last van...ben dan ook nog niet zwanger...)

3. sandravg

sandravg Actief lid

11 apr 2006
    121
    0
    0
    zorg
    Nijmegen
    Nou meiden, de verdoving is uitgewerkt en... Tot dusver geen pijn meer gehad.
    En nou vannacht lekker slapen en dan morgen voor de combinatietest.... Spannend hoor

4. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    combinatie test?

enneh ..ik moet binnenkort een wortelkanaalbehandeling, maar uhhh doet dat tijdens de behandeling pijn? want ik hoor altijd iedereen zeggen : geen pretje!, maar wat is er precies zo vreselijk?

5. sandravg

sandravg Actief lid

11 apr 2006
    121
    0
    0
    zorg
    Nijmegen
    Nee het doet geen pijn tijdens de behandeling. Alleen heel even bij het verdoven en tijdens de ingreep het verdoven van de zenuw in de kies. Maar het steld echt niets voor. Na de tijd heb je alleen een tijdje een beurs gevoel van de kies, maar das alles. Ik vind het echt niet vreselijk!

En ja de combinatietest. Om te kijken hoe groot de kans is dat ons kindje down syndroom heeft.. Echo en bloedonderzoeken.

6. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Voor een wortelkanaalbehandeling wordt je gewoon verdoofd dus je voelt er niks van. Bij mij duurde het toen wel heel lang wat erg vervelend was.. Maar ach eigenlijk valt het allemaal best mee.

Deel Deze Pagina