Wortelkanaalbehandeling wat een ramp he? Ik heb dat ook gehad maar over het algemeen heb je niet veel napijn dus hopelijk ben je er nu vanaf.. Laat je het nog even weten hoe het ermee is?
Waarom is het gevaarlijk als je een ontsteking hebt als je zwanger bent ? (ik ben gewoon nieuwschierig, zelf geen last van...ben dan ook nog niet zwanger...)
Nou meiden, de verdoving is uitgewerkt en... Tot dusver geen pijn meer gehad. En nou vannacht lekker slapen en dan morgen voor de combinatietest.... Spannend hoor
combinatie test? enneh ..ik moet binnenkort een wortelkanaalbehandeling, maar uhhh doet dat tijdens de behandeling pijn? want ik hoor altijd iedereen zeggen : geen pretje!, maar wat is er precies zo vreselijk?
Nee het doet geen pijn tijdens de behandeling. Alleen heel even bij het verdoven en tijdens de ingreep het verdoven van de zenuw in de kies. Maar het steld echt niets voor. Na de tijd heb je alleen een tijdje een beurs gevoel van de kies, maar das alles. Ik vind het echt niet vreselijk! En ja de combinatietest. Om te kijken hoe groot de kans is dat ons kindje down syndroom heeft.. Echo en bloedonderzoeken.
Voor een wortelkanaalbehandeling wordt je gewoon verdoofd dus je voelt er niks van. Bij mij duurde het toen wel heel lang wat erg vervelend was.. Maar ach eigenlijk valt het allemaal best mee.