Ook positieve ervaringen met Bonprix?

Discussion in 'De lounge' started by Babystew, Nov 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babystew

Babystew Niet meer actief

Ik heb deze week voor het eerst kleding besteld bij Bonprix. Heb sommige dingen in meerdere maten/kleuren besteld zodat ik het kon passen en wat terug kan sturen. Bij elkaar is het dus best een bedrag wat ik eraan heb uitgegeven. Wou eigenlijk voor een acceptgiro gaan maar dat kon niet, tenminste ik zag het er niet als optie tussen staan. Dus heb nu al vooraf voor alles via Ideal betaald.
    Zodra de betaling door was had ik al spijt :) en ben gaan googelen en lees toch vrij veel slechte ervaringen met Bonprix. Vooral dus als je met Ideal betaald hebt en dan dingen terug wil sturen.. Dat het soms weken/maanden duurt voordat je het weer op je rekening hebt staan en soms helemaal niks terugkrijgt. Ben nu een beetje zenuwachtig dus. Zijn er hier ook meiden met goede ervaringen met Bonprix? Want als het echt zo erg was dan zou de hele zaak al wel opgedoekt zijn, toch?? :)

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik betaald NOOIT bij bonprix vooraf!
    Altijd met acceptgiro.

Dus weet niet hoe het zit met verrekenen,anders bel even de klantenservice.

3. Steph80

Steph80 Bekend lid

Apr 26, 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik moest ook zelf achter m'n geld aan, maar kreeg toen wel te veel terug gestort :D

4. sannedegroot

May 5, 2008
    69
    0
    0
    Huismama
    Assen
    Je kunt bij bonprix wel betalen via acceptgiro. Kost je wel 20 cent extra. Als ik via Ideal wat moet betalen dan haak ik meestal af. Dat vertrouw ik gewoon niet.

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Vaak besteld bij Bonprix ging prima ook met ideal betaald. Pabo heb ik ook weleens besteld daar hebben ze dezelfde lingerie , daar moet je altijd achter je geld aan dus pabo niet doen Bonprix is prima;)

6. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

Jun 26, 2009
    5,330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik bestel regelmatig bij Bon Prix. Ik meen dat ze een beleid hebben dat je vanaf een bepaald bedrag vooral moet betalen inderdaad. Heb ik ook wel eens gedaan hoor, nooit problemen mee gehad.
    Dus geen zorgen maken, het is een prima bedrijf. Oke, ze zijn niet zo snel als bijvoorbeeld Wehkamp, kwaliteit is ook wat minder, maar daar zijn de prijzen dan ook naar he :)

7. Helise

Helise Fanatiek lid

Mar 4, 2012
    1,785
    0
    36
    Ik heb ook wel eens wat besteld bij Bonprix, nooit problemen mee gehad. Dingen die verrekend moesten worden ging ook altijd prima.

8. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

Jun 26, 2009
    5,330
    0
    36
    Midden v/h land
    Volgens site:

9. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Mijn bruidsmeisjes jurken kwamen van bonprix.Super service! Ze waren op via de site maar kon ze telefonisch toch bestellen.ze zouden binnen 3weken geleverd zijn,ze waren er vinden 3 dagen

10. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

Feb 8, 2012
    1,138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook nog nooit problemen gehad met bonprix. Heb altijd via ideal betaald en vaker dingen teruggestuurd. Geld werd netjes teruggestort, binnen een week of 2 volgens mij.

11. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Ben je al een beetje gerustgesteld BabyStew?

12. Babystew

Ja het is iets van 210 euro dus dan klopt het wel dat ik niet per acceptgiro kon betalen omdat dit mijn eerste bestelling is bij hun.

@FleurSylvano: Ja, wel een beetje! Ik moet maar gewoon afwachten, meer kan ik niet doen. Maar denk dat ik voortaan toch maar niet meer via hen bestel, in ieder geval niet deze bedragen (is best een hoop geld voor ons)

13. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Ja, ik vindt het ook een hoop geld! Ik bestel eigenlijk veel kleren bij de webshop van H&M en dan in de SALE lekker goedkoop heerlijk!

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ik heb er regelmatig wat besteld.Altijd zonder problemen.Trouwens wel altijd met acceptgiro

15. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik heb ook positieve ervaringen met bonprix. Mijn beste positie broeken kwamen daar vandaan. 1x een kei mooie tankinu daar besteld, bleek bij levering kapot te zijn. Werd natuurlijk gelijk een nieuwe gestuurd en omdat in de tussentijd de prijs werd verlaagd kreeg ik het verschil terug. Das toch netjes.

16. Hier erg slechte ervaringen met de service van BonPrix, maar met geld terugkrijgen eigenlijk nooit problemen gehad ;)

17. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

1x besteld bij de bronprix, nooooit meer..

wat een bagger kwaliteit en een bagger service .. Dan geef ik liever nog wat meer uit en koop ik lekker bij de Wehkamp.

18. Babystew

Nou de bestelling is vandaag al binnengekomen, dus dat vind ik heel netjes. Alles is correct geleverd. Ik ga wel dingen retourneren, dus dat blijft nog even spannend..

19. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam
    Ik bestel altijd bij bonprix love it en werkt goed :) betaal altijd per aceptgiro..

20. Babystew

Nog even een update:
    Het geld voor de geretourneerde spullen is netjes binnen 30 dagen beginnen gekomen! Dus alles is goed gegaan, heb me voor niks druk gemaakt. :D

Share This Page