Ik was laatst bij een collega aan het kijken in haar vriendenlijst, en toen zag ik bij één van haar vrienden staan achter haar naam: "Uitnodiging is verstuurd". Maar ik ken die persoon helemaal niet, ik weet wel dat het iemand van mijn werk is, dus het moet per ongeluk gegaan zijn. Ik schaam me gelijk. Ze zal wel denken, dat ik 'zomaar' mensen aan het toevoegen ben. Waar ik me aan kan storen, is als mensen 'vind ik leuk' aanklikken, terwijl dat heel ongepast is. Bijvoorbeeld een link liken die je geplaatst hebt, wat gaat over iets ergs wat er gebeurd is. Jullie ook van die dingen?
Zo dacht ik laatst dat een kennis van ons er iets op had gezet wat grappig bedoeld was... Dus ik reageerde ook met een grapje. Bleek om iets bloedserieus te gaan.. Oeps!
Waar ik me heel erg aan kan ergeren is als mensen met hun eigen telefoon in de spiegel een foto van zichzelf maken en dat die telefoon ook nog op de foto staat.. En dan vooral van die foto's waarvan ze denken dat ze er heel sexy op staan.
Ik hou er ook niet van als mensen een mysterieuze tekst op fb zetten, en mensen met vraagtekens reageren of vragen wat er loos is, en je helemaal nieuwsgierig gemaakt bent. En er word verder niet meer op gereageerd door de persoon in kwestie. Waarom zet je dan zo'n kreet op fb? Hou het dan voor je.
Vaak ook hele jonge meisjes met van die tuit-pruillipjes.... en dan van die lege opmerkingen naar elkaar toe...bff, lol, OMG! Luf you.... geef mij maar een emmer.
De mijn-leven-is-een-ramp post, afgesloten met #fml en andere nutteloze hashtags. En dan vraag je wat er is, krijg je zo'n reactie als 'gaat je niks aan' .... En mensen die elk uur een foto van hun kind posten, natuurlijk is die leuk... Kan het ietsje minder?
Mensen die overduidelijk aandacht tekort komen, kreten als 'nu in het ziekenhuis', maar niet vertellen wat er aan de hand is. Zeg dan niks. Ik reageer er dan ook nooit op. Qua blunders, ik tik met mn dikke vingers ook nog wel eens naast, inderdaad vriendschapsverzoeken, niet bedoelde 'vind-ik-leuks' en verkeerde smiley...
Van die kreten als: "Het leven is zooooo oneerlijk" ofzo, van die aandachttrekkerij om uit te lokken dat mensen gaan vragen wat er loos is... zucht... Of mensen die steeds van die like&share acties doen omdat ze dan iets kunnen winnen. Of je blijven uitnodigen om spelletjes te spelen. Blunder: een keer was ik benieuwd hoe het was met een jongen op wie ik op de middelbare school verliefd was. Maar ipv in het zoekvakje te typen, typte ik een statusupdate... Had het gelukkig snel door en kon het snel weer wissen, hahaha
Ik erger me dood aan iemand in mn vriendenlijst die echt ALLES meldt.. van hoelaat tot hoelaat ze werkt die dag, met wie ze is, wat dr hond doet, wat dr vriendje doet enz enz.. maar ben te lui om haar te blokkeren op de computer Ik heb ook wel is per ongeluk een hele oude status van een jeugdliefde geliked, wist ie dus meteen dat ik in full stalker mode zn hele geschiedenis aan het doorspitten was
Oh dat heb ik ook wel eens daan Check ava gheheheh oeps... Maar denk nooit dat ik sexy op een foto sta.. dus dan is het wel iets minder erg toch
Hmm ik irriteer me aan mensen die hun leven en relatie ophemelen terwijl ik weet dat er bijvoorbeeld huiselijk geweld o.i.d plaats vind.. Of in het echt helemaal niet zo blij zijn met hun vent maar op facebook is hij de ideale man.. En ondertussen zo van jippie weer zoveel jaar gelukkig samen.. kots Maar ik denk dat mensen zich ook aan mij irriteren, ik plaats best veel.. Krijg er altijd wel leuke reacties op dusja en anders verwijderen ze me maar