Komt het forum of forumleden wel eens in jouw dromen voor? Ik droomde vannacht dat Joycey tegenover ons was komen wonen en dat ze in ons huis had ingebroken om een grap uit te halen met onze lamp. Ik had dat allang door, maar Joycey wist dat niet... Dus ging ik op het forum mijn verbazing uiten (zogenaamd) om te proberen om haar uit de tent te lokken dat ze zichzelf zou verklappen. Echt een vage droom was het Maar wel grappig Ik ben benieuwd of er anderen zijn die wel eens over het forum dromen
Niet over dit forum, wel kwam afgelopen nacht iemand van een FB-groep waar ik lid van ben ineens in mijn droom voor. Erg bizar, ik werd ook wakker met zo'n gevoel van:
whaha nee nooit. Ik ben erg actief hier maar dromen over jullie gaat me een stap te ver. Als ik hem afsluit ben ik er ook echt klaar mee
Girllll, heb je mijn dagelijks leven wel eens gezien? Ik heb heul geen tijd om bij je in te breken 😝 Ik zou hooguit een tuinkabouter verplaatsen of zoiets, hahahaha. Aint nobody got time fo that! Vroeger droomde ik nog wel eens van een forum; tegenwoordig echt totaal niet meer. Gelukkig! 😂
Ik heb ook welleens gedroomd over mensen van dit forum en dan ken ik ze niet eens... ooit van een foto topic hier dat ik bij sommige namen een gezicht weet..
Hahaha nee. Over meerdere leden, dat we afspraken of dat ik iemand opeens in een winkel tegenkwam ofzo.
Die staan over het algemeen ook in de tuin; dus dan hoeft inbreken niet. Dat is trouwens toch niet echt het beroepsveld waar mijn interesse ligt
Haha wat grappig ts Ik ook, toen ik koorts had... waarschijnlijk die dag iets teveel op het forum hier gezeten en toen spookte de hele nacht al jullie namen in mn hoofd :') Teenslippers enzo, beatissimama's, dirk zn mama, Imensa's en Tucs... etc. Helemaal van mn padje af dus.
Ik zelf niet maar een meid met wie ik in een groepje klets wel ongeveer . Vlak voor ik het HSG onderzoek kreeg droomde ze over een hele rij Dacia Logans met als kenteken letters HSG.
Haha nou niet over mensen als gezichten want ik ken op twee mensen na niemand persoonlijk (wel Wat oud leden) maar ik heb wel eens gedroomd dat bij mij op de opvang allemaal vrouwen waren met meningen en adviezen en die hadden alle namen van forum leden: tuc, Bolkje, humptydumpty, Dirksmama, zoe123, imensa, sneeuwvlokjes, averlach, olifantje ... Was best gezellig!