Dromen over het forum / forumleden

Discussie in 'De lounge' gestart door bolkje, 15 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Komt het forum of forumleden wel eens in jouw dromen voor? :p

Ik droomde vannacht dat Joycey tegenover ons was komen wonen en dat ze in ons huis had ingebroken om een grap uit te halen met onze lamp. Ik had dat allang door, maar Joycey wist dat niet... Dus ging ik op het forum mijn verbazing uiten (zogenaamd) om te proberen om haar uit de tent te lokken dat ze zichzelf zou verklappen.

Echt een vage droom was het :p Maar wel grappig :D

Ik ben benieuwd of er anderen zijn die wel eens over het forum dromen :p

2. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    hahahah dat is wel een leuke droom

OT: nee nooit.

3. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Niet over dit forum, wel kwam afgelopen nacht iemand van een FB-groep waar ik lid van ben ineens in mijn droom voor. Erg bizar, ik werd ook wakker met zo'n gevoel van::(:(:(:(:(:(

4. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Dan zit je echt veel te veel op t forum lijkt mij 😄

5. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    nee (gelukkig) niet

6. tuc

tuc Niet meer actief

whaha nee nooit. Ik ben erg actief hier maar dromen over jullie gaat me een stap te ver. Als ik hem afsluit ben ik er ook echt klaar mee

7. ja, of ik praat teveel met Joycey dat kan natuurlijk ook :p

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Girllll, heb je mijn dagelijks leven wel eens gezien? Ik heb heul geen tijd om bij je in te breken 😝 Ik zou hooguit een tuinkabouter verplaatsen of zoiets, hahahaha. Aint nobody got time fo that!

Vroeger droomde ik nog wel eens van een forum; tegenwoordig echt totaal niet meer. Gelukkig! 😂

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ja. :D

10. Over je zus zeker? :D

11. doedie1991

doedie1991 Bekend lid

28 mei 2014
    660
    0
    16
    Ik heb ook welleens gedroomd over mensen van dit forum en dan ken ik ze niet eens...;) ooit van een foto topic hier dat ik bij sommige namen een gezicht weet..

12. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Nog nooit gedaan haha

13. Janna

Janna Fanatiek lid

Beetje zonde van de moeite van het inbreken dan... :D

14. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Tellen nachtmerries ook?

Haha nee hoor

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hahaha nee. Over meerdere leden, dat we afspraken of dat ik iemand opeens in een winkel tegenkwam ofzo. :p

16. Joycey

Joycey Niet meer actief

Die staan over het algemeen ook in de tuin; dus dan hoeft inbreken niet. Dat is trouwens toch niet echt het beroepsveld waar mijn interesse ligt :p;)

17. Amaranth

Amaranth Niet meer actief

Haha wat grappig ts :D

Ik ook, toen ik koorts had... waarschijnlijk die dag iets teveel op het forum hier gezeten en toen spookte de hele nacht al jullie namen in mn hoofd :') Teenslippers enzo, beatissimama's, dirk zn mama, Imensa's en Tucs... etc. Helemaal van mn padje af dus.

18. Logan

Logan Niet meer actief

Ik zelf niet maar een meid met wie ik in een groepje klets wel ongeveer ;). Vlak voor ik het HSG onderzoek kreeg droomde ze over een hele rij Dacia Logans met als kenteken letters HSG.

19. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

:cool::DHaha nou niet over mensen als gezichten want ik ken op twee mensen na niemand persoonlijk (wel
    Wat oud leden) maar ik heb wel eens gedroomd dat bij mij op de opvang allemaal vrouwen waren met meningen en adviezen en die hadden alle namen van forum leden: tuc, Bolkje, humptydumpty, Dirksmama, zoe123, imensa, sneeuwvlokjes, averlach, olifantje ...:D

Was best gezellig!

20. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Haha, gelukkig niet nee! 😅

Deel Deze Pagina