Hey dames, Wat kan je zo al eten als lunche? Eet meestel gewone broodje. Maar wat is nog meer lekker. Morgen middag is mijn man ook gezellig thuis dus wil ik wel wat anders eten dan bruine boterham. -Heb net een tostie gemaakt ook erg lekker, Maar niet 2 dagen achter elkaar. -Warme broodjes eten wij elke zondag en als wij allebij vrij zijn. Wie heeft er lekkere tips voor mij?
Ik vind soep altijd erg lekker! Met stokbrood en salades erbij. En anders een omelet, of toast met gebakken champignons, spekjes en uien ofzo.
Wij halen vaak een lekker broodje bij een broodjeshuis... mn favoriet is stokbroodje met pesto, sla, rauwe ham, mozerella, pijnboompitjes, olijven en italiaanse dressing.
Nouuuuuuuu,...heb ik WEER zin in filet americain! kibbeling tussen de middag of idd een soepje met stokbroodje kruidenboter
Heb af en toe eens van die noodles,voor 1 pers. Die moeten dan eerst 3 minuten in kokend water, dan afgieten en een zakje poeder en eventueel een zakje olie (die zit alleen bij de "dure" merken) en dan eten maar, voor mij altijd ruim voldoende....en eventueel anders van die cup a soup die wat steviger is (zitten pasta stukjes in) erbij nemen....
die noodels zijn inderdaad erg lekker en de duurdere merken? ik haal ze in de toko voor 35cent per pakje en daar zit een kruiden poeder een olie en nog meer smaak makers
Koude pasta salade of.. hier in Groningen in het meest culturele straatje (de Folkingerstraat) zit een ge-wel-dig Italiaanse delicatessen winkeltje met de meest heerlijke broodjes! Favoriet: belegd broodje met pesto, verse mozzerella, chorizo, salami, zure mix (van gedroogde tomaatjes, paprika en olijven).. of dezelfde maar dan het vlees vervangen door vis met een mega lekkere knoflook gamba er boven op... - meiden, ik heb zo'n trek.. haha.. vandaar dit berichtje! -
lekker afbakstokbroodje in schijfjes gesneden met schijfjes geitenkaas erop en dat in de oven laten smelten! mmmmm alleen ik krijg daar niet genoeg van en zou er iets bij doen van een salade ofzo!
broodje warm vlees met gebakken chmpigonons en uitjes ...jam jam ....ooh ja en niet te vergeten de satesaus
Er komen heerlijke dingen voorbij. Zal het met mijn man over hebben en jullie heerlijke lunches laten lezen.