Hoop voor onbegrepen onvruchtbare stellen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Tyra, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyra

Tyra Actief lid

18 jul 2007
    156
    0
    0
    Levensgenieter
    Ergens op de Veluwe.......
    Hoi MMM Meisjes,

Ik ben een lezer en geen schrijver. Ik lees dan ook al een heel poosje met jullie mee en heb hierin veel herkenning gevonde. Maar heb nu een goede reden om wat op te schrijven dus kruip ik uit mijn schulp.

Wij zijn 3,5 jaar bezig voor een kindje. Onbegrepen onvruchtbaar was het etiket wat we kregen. Wat frustrerend is dat!!!!!
    Opgelucht dat er niets mis is, maar ook niets waar je je op kunt focussen of omzeilen.
    Afijn ga het nog maar even proberen was het advies, maar daar kwam dus geen zwangerschap van. Op het randje van IUI en dus na 3,5 jaar zowaar spontaan zwanger geworden, Gisteren positief getest en ben reeds 7 weekjes opweg (had namelijk test vrees, na al die negatieve testen) en donderdag de 1e echo.

HOUD MOED LADIES.
    Het kan dus toch, ik wilde jullie dit positieve bericht niet onthouden.

2. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    gefeliciteerd!

ik behoor ook tot de onverklaarbare onvruchtbaar.... ik krijg als het goed is volgende week een tp dus ben benieuwd..

geniet van je zwangerschap

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Kijk, dat is nou een mooi bericht!
    Gefeliciteerd!!

4. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Dat is nog eens goed nieuws na 3,5 jaar! Gefeliciteerd en geniet ervan!

5. Tyra

Tyra Actief lid

18 jul 2007
    156
    0
    0
    Levensgenieter
    Oh Sandra dat is spannend zeg!
    Ik wens je alle succes toe!!

6. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    bedankt tyra!

7. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    wat prachtig..... hele fijne en mooie zwangerschap toegewenst

8. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Dat zijn nog eens mooie berichten, GEFELICITEERD. Wij behoren ook tot de onbegrepen onvruchtbare stellen en herken het dat je aan de ene kant opgelucht bent dat er niks aan de hand is maar dat je aan de andere kant niet weet wat je eraan kan doen ;).

Geniet van je zwangerschap :)

9. Tyra

Tyra Actief lid

18 jul 2007
    156
    0
    0
    Levensgenieter
    Oh Emma zo te zien zit je in t zelfde schuitje inderdaad. Wij zouden volgende maand de eerste iui krijgen en enen we least expected it..... Ik was al 2 weken overtijd en was misselijk en MOE en nog een aantal symptomen. Maar kmdat ik heel goed weet hoe je eigen lichaam je voor de gek kan houden durfde ik echt geen test te doen. Het idee dat het zo zou kunnen zijn vond ik al zo heerlijk dat ik dach ja daag ik laat me niet door een nega test van die wolk stoten. Toch maar een test gedaan en zie hier het resultaat!!! Een vriendin van mij die ook kampte met onbegrepen onvruchtbaarheid is na 6 mislukte iui's en 4 IVF pogingen ook spontaan zwanger geworden. Dus verlies never nooit de hoop hoe moeilijk dat ook is. Ik hoop van ganzer harte dat jullie allemaal snel zwanger zullen raken. Toi toi toi ladies!!!

Deel Deze Pagina