Hallo! Toen ik twee jaar geleden zwanger was van Sophie moest ik bij de eerste echo een volle blaas hebben,nu krijg ik woensdag al een echo,maar ze heeft er niks bij gezegd dat ik een volle blaas moet hebben... Wat denken jullie? Groetjes,
Geen idee eigenlijk want ik moest juist een lege blaas hebben. Anders even na vragen of googlen. Succes met je 1ste echo.
hallo, bij mijn eerste echo moest ik wel een volle blaas hebben, staat er niets in je boekje wat je altijd meeneemt naar de verloskundige ik zou er met een volle blaas naartoe gaan mocht het toch niet nodig zijn, kan je daar toch ook naar het toilet gaan succes met je eerste echo groetjes eefje
ik had een hele volle blaas toen ik voor de eerste echo ging, had ik hier ergens gelezen, maar moest eerst naar de wc want ze kon het zo niet goed zien
Bij een uitwendige echo moet je een volle blaas hebben, je baarmoeder komt dan meer naar boven. Bij een inwendige echo moet je juist een lege blaas hebben, dan is het echobeeld duidelijker.
Ik heb er nooit op gelet en het is me ook nooit gezegd en er zijn ook nooit problemen geweest met de echo
Heb net de eerste echo gehad, was helemaal geweldig. Het hartje klopte en het kindje was lekker actief. Maar ik ben vlak ervoor wel naar de wc geweest, dus had een lege blaas en alles was prima te zien. Ze drukte ook behoorlijk met het echo-ding, dus was ook erg blij dat mijn blaas leeg was....
Dat is niet helemaal waar hoor, ik heb met 9 en met 12 weken een uitwendige echo gehad en allebei de keren moest dat met lege blaas. Ik denk dat het aan de apparatuur ligt en dat dit per echoburo verschilt. Ik zou dus even bellen of het navragen.