Hallo dames, Ik heb een vraag dit weekeinde eten met vrienden. Die wonen te dicht bij om met de auto te gaan maar ik wil hun nong niet vertellen dat ik zwanger ben. wie heeft er vor mij goede smoezen?? De pillen smoes ben ik bang dat die niet houd ze zijn al aardig achterdochtig! XXX Marinka!
alcohol versterkt je gemoedstoestand.. dus mocht je moe zijn.. val je met een wijntje gewoon in slaap... kortom.. zeggen dat je erg moe bent en bang bent dat je wijntje verkeerd valt..
Pillensmoes? ik zou zeggen dat ik aan de antibiotica zat voor bijv. een blaasontsteking. Weet niet of dat de pillensmoes is waar je het over had
Drink je normaal wel altijd? Anders zou ik gewoon zeggen dat je je niet zo fit voelt. En liever een x niet drinkt!
Dink alleen in het weekeinde maar ben absolutie niet vies van een biertje!! Eigenlijk drink ik altijd als ik met vrienden ga eten!
haha zo grappig!!! Ik zit met precies het zelfde!!! Zat te denken om te zeggen dat ik blaasontsteking heb maar volgend weekend is het groot feest bij ons dus kan die beter voor dan bewaren denk dat ik as zaterdag maar niet zo fit ben dus liever fris drink! haha, ze moesten eens weten!
Ik heb een keer 10 dagen aan de AB gezeten voor blaasontsteking, dus dan kun je een week toch net mooi dekken, renaatje? Wij ontdekten net voor kerst dat ik zwanger was; zouden we ook bij vrienden gaan eten; ook nog rund (chateaubriand) wat meestal medium wordt gegeten.... Kwam toen toevallig heel mooi uit dat ik net strontverkouden was geworden en al bijna geen lucht kreeg; was meer dood dan levend, haha...