Hoi allemaal, Ik wil graag een pop voor mijn dochter kopen, maar wat is nu een leuke? -Ze is bijna 3 jaar, -Ik wil er eentje zonder batterij, zonder geluidjes, plassen of poepen etc. Dat speelt ze maar alsof. -van die oogjes die dichtgaan als de pop ligt is wel heel leuk. -een zacht lijfje heeft wel de voorkeur. En ook een beetje een 'echte' pop, dus niet met zo'n stoffen kop en geel touwhaar. Weten jullie welke leuk is? In de grote speelgoedketens hebben ze bijna alleen maar poppen met functies. De little baby born vind ik ook heel leuk, maar is wat aan de kleine kant. hebben jullie goede tips? liefs, Muk
Hier heeft dochterlief voor haar eerste verjaardag een babyborn gekregen. Vond haar nog veel te jong voor zo'n harde pop maar ze vindt hem veel leuker dan alle zachte popjes die ze heeft. Ze speelt er veel mee dus ik zou ook echt voor zo'n pop gaan als ik jou was.
ja met hard lijf is toch net even wat echter vind mijn dochter ook en babyborn heb je ook veel goedkope zelfmaakkleertjes voor op marktplaats en nepmerken zeg maar dus handig als je goedkopere accesoires wilt kopen, veel poppendingen zijn gebaseerd op die grootte.
Lastig.. Rubens' barn poppen zijn leuk, maar wel met stoffen kop.. Poppen-winkel: poppen, poppenwagens en poppenhuizen
Of deze Sem - Wichtel :: Wichtel poppen :: Sigikid poppen :: Poppen :: Poppen-winkel: poppen, poppenwagens en poppenhuizen
Dank voor jullie reacties. Had zelf ook al de corolle poppen gevonden. Die lijken mij ook heel mooi. Durf alleen niet van een plaatje te kopen, wil ze toch het liefst even i het echt zien. Maar die dingen verkopen ze haast alleen maar in webwinkels. Alleen die little babyborn heeft een zacht buik hè? De rat allemaal een harde. Of bestaat er ook een groter model met zacht lijfje? Tnx dames!
Onze dochter heeft gewoon een ouderwetse grote babypop (met zacht lijfje en oogjes die open en dicht gaan). Oma had hem nog liggen en op een gegeven moment wilde ze hem graag houden. Het is maar net waar ze hun oog op laten vallen, denk ik. Ze heeft ook een pratende/huilende babypop, maar die is veel minder interessant.
Je kan ook kijken op Poppenwinkel poppen en babypoppen van Tinkatoycompany daar hebben ze ook poppen met een zacht lijfje en slaapoogjes. Voor mijn dochter heb ik daar ook een pop gekocht en die is toch wel favoriet.
Corolle poppen zijn Super! Poppen met een vriendelijke uitstraling (vind poppen snel eng ) en een zacht lijfje. Hier al 2 jaar onafscheidelijk van haar Corolle pop, gekocht in Frankrijk. Nu wordt ze drie en mag ze een wat grotere. Maar dat wordt zonder twijfel weer een corolle pop
Ik weet niet waar je woont in rotterdam maar ze verkopen corolle poppen bij carrabas op de straatweg (noord). Ik heb er vorig jaar een babybedje van corolle gekocht voor mijn dochter. Is echt een hele mooie speelgoedwinkel!
Mijn dochter heeft gister haar eerste pop gekregen. na heel veel zoeken ben ik toch op een babyborn uitgekomen. De interactive geloof ik, in ieder geval een mooi hoofdje (anders dan de 'gewone babyborn'). De pop kan plassen maar dat hoef je toch niet erbij te vertellen? Ik heb gekozen voor een pop die in bad kan. Dat vind mijn dochter leuk. Succes met je zoektocht!