kiezen: HSG of kijkoperatie?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ster79, 17 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @Ster; Ja klopt, in de ronde van de HSG raakte ik zwanger. Dus ik zou het zo weer doen ondanks dat ik het erg vervelend vond :p
    Met de kleine meid gaat alles goed, is al aardig groot aan het worden waardoor ik het te verduren krijg.. maar geniet er iedere schop en stomp van hoor :D
    Naam hebben we ook al, al ver voor ik zwanger was.. dus die gaat het ook worden :D

En met jou, veel last van kwaaltjes en ongemakken? ;)

2. MissTinkerbell

MissTinkerbell Actief lid

4 feb 2010
    117
    1
    0
    Neverland
    Hallo, ik ben afgelopen oktober een HSG gehad.
    Mij is het 200% meegevallen! vantevoren heb ik me druk gemaakt, over de pijn (want dat hoorde ik van iedereen).
    Ik werd ook door de arts gewaarschuwd. Eenmaal op de tafel, was ik echt aan het wachten zo van 'wanneer komt die pijn nou' , maar ik was al klaar. heb werkelijk niks gevoeld!
    Ik ben wel al 2 zwangerschappen gehad, en 'ze' zeggen dat het dan minder gevoelig is. Natuurlijk geldt het voor iedere persoon anders. Ik zou het zo nog 10 keer doen als het moest!

3. MissTinkerbell

4 feb 2010
    117
    1
    0
    Neverland
    hahhaa, ik lees nu pas dat je de hsg gehad hebt, en dat je zwanger bent :) heb als een kip zonder kop gelezen blijkbaar :p

4. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    @tummeltje. Jahoor, ik zou het ook zo nog een keer opnieuw doen, hoewel het echt een k#tonderzoek was! En ik mag absoluut niet klagen, zo goed als geen kwaaltjes nog! Moe en nu verkouden, soms beetje misselijk gevoel maar niet zo erg dat het alles beinvloedt.
    Geniet van je kleine meisje!

@missTinkerbell: haha, lekker warrig? Herkenbaar hoor, heb ik ook! Nog gefeliciteerd met je zwangerschap! We zijn (bijna!) net zo ver!

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @tinkerbell: jij ook gefelliiiii :)
    we gaan precies gelijk op naar 20.10.2010 :D

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    @ Ster: Hier gaat het goed hoo, wij hebben woensdag de punctie en hopelijk zaterdag een TP van een prachtige emmy. Maar is nog even afwachten hoe alles verloopt. Lief dat je ernaar vroeg.

@ Sjan: Helaas pindakaas hier ook HSG & kijkoperatie gehad, maar bij ons ging die vlieger niet op. Nog steeds niet zwanger.

7. liekie

liekie Actief lid

3 sep 2007
    333
    0
    0
    ik zou ook voor een HSG gaan..
    de pijn valt heel erg mee..tenminste bij mij wel..

succes meid!!!!

xxxx

8. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    @ Ster ik ga hier wel op vakantie maar geen vliegvakantie.......wat ik normaal wel doe ( ik ben panisch voor de vliegtuig en ik stap altijd in met kalmeringsmiddelen nu kan dat niet omdat k zwanger ben dus dan geen vliegvakantie!)
    we gaan wel in maart/april 1 week naar praag gewoon met de auto hotel boeken :D ........

@ Zora jammer meis ik hoop dat het gauw komt voor je ....het is niet natuurlijk zo dat iedereen ervan zwanger raakt maarja het geeft wel een steuntje......vooral bij ons ik had niks en man zijn zaad was erg slecht en dood 85%! en bij mij was alles ok toch effe voor de iui een kijkoperatie en tjah toen was het raak......we hebben echt geluk gehad.....

9. ster79

ster79 Actief lid

13 okt 2008
    398
    0
    0
    @Sjan: dat is me toch ook wat, dus jij zit altijd in een half coma in het vliegtuig? Ohoh, onhandig hoor. Maar met de auto kun je ook op erg leuke plekjes uitkomen toch? Praag, leuk, ben ik een jaar of 14 (!!) geleden met school geweest: mooie stad! Nou wij zijn er nog totaal niet uit hoor hoe of wat. Komt wel. Na de echo ofzo, dan gaan we weer plannen.

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Gelukkig maar dat het voor sommige werkt Sjan. Het is natuurlijk geen wondermiddel, maar het helpt wel heel veel meiden gelukkig! Geniet van je zwangerschap!

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hahaha, soms is iets verder lezen best wel handig als je bijvoorbeeld een leuke ontknoping niet wilt missen! ;)

@sjan: jij ook altijd gedrogeerd in vliegtuig? ik oook :D
    werd in mexico pas wakker in de huurauto, laatste wat ik me herinner was schiphol :p

wordt nog spannend in maart/april. sowieso maar even zien of t wel haalbaar is dan, chili?

12. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes

ten eerste! van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje!!
    maar...kun je mij misschien uitleggen wat voor invloed hsg op zwangerworden heeft?!?!?!
    groetjes

13. MissTinkerbell

4 feb 2010
    117
    1
    0
    Neverland
    ben dus niet de enige ;) hahahahah

Deel Deze Pagina