Sem en Jim Stef -raf jayden-logan jason-dylan nigel-jayden roan-collin jonas-thijs bas-stef boaz-sem bas-sam daan-bas daan-sem job-len finn-raf scot-steve twan-dolf robin-maarten
Misschien: Sven en Lars Lucas en Ruben Finn en Jurre Levi en Noah Ryan en Levi Joshua en William Boaz en Naël Jasper en Sander Thomas en Benjamin Daniël en Matthias Nils en Kaj Mats en Jens Tobias en Justin Daan en Luuk Aaron en Gabriël Florian en Tristan Boaz en Xavi Aiden en Colin Fedde en Nilo Kian en Tycho Quinn en Mika
Jaaa heb wel een leuk idee, maar dat ga ik jou niet vertellen want misschien zijn mijn tweeling ook wel jochies Mar het ligt er inderdaad aan waar je van houdt. Persoonlijk zou ik in ieder geval wel zelfde aantal lettergrepen doen , maar een iets andere klank. Bijvoorbeeld Sem en Jim Levi en David etc. Maar je weet dus nu dat het jongens zijn???
Wat leuk! Al zoveel hulp! Ik hou wel van Nederlandse namen maar ik vind t niet leuk als er 3 of 4 dezelfde namen in een klas voorkomen.... Dus top 10 namen vind ik niet zo leuk... Ook hou ik wel van aparte namen die niet vaak voorkomen... Kortom: nog niet echt een idee.... Ik ga nadenken over jullie namen, thanks!
Jonne en Timme Siem en Ties Bas en Job Lars en Luuk Mats en Jens Max en Thijs Levi en Boaz Daan en Pim Jip en Mees Faas en Joes Nanne en Senne Loek en Kobe Jos en Sil Lucas en Daniël
Onze zoon heet Sten. Als er nog een broertje bijkomt dan noemen we hem waarschijnlijk Cas. Dus de combi Sten & Cas vind ik leuk. Verder: Sten & Cas Quin & Sem Lenn & Wout Tijn & Mats Lars & Niels Koen & Max Tygo & Finn
Ken een aantal tweelingen vanwegen mijn werk. Maurits & Pepijn , Ole & Seb , Peter & Marijn, Senna & Aiden. Vind ze allemaal wel leuk en bij elkaar passen.