Begin januari komt ons derde kindje, een jongetje, maar het wil helaas niet zo lukken om echt overtuigt te zijn van een naam. We hebben twee favorieten nu, maar zijn het niet helemaal met elkaar eens over de leukste naam. We hebben nu nog maar een paar weken tot ons zoontje verwacht wordt, dus een beetje haast om een keuze te maken We willen graag een korte en het liefst wat minder voorkomende naam, geen top-10 dus in ieder geval. Willen jullie in de poll laten weten wat je de leukste naam van deze twee vindt en misschien ook waarom?
Gekozen voor Sil. Kars doet me denken aan Cars dus dat zou ik niet kiezen.. Sil vind ik ook niet zo geweldig (doet me denken aan sul of sulletje) maar toch leuker dan Kars.
Kars vind ik wat hard overgekomen, daarom voor Sil gekozen. Sil vind ook een suffe naam. Op www.zeevannamen.nl kun je zoek op hoeveelheid letters.
Allebei niet leuk. Kars klinkt erg hard, en het doet me denken aan Cars en korst. Sil vind ik héel deuzig voor een jongen. Silvan of Silvijn vind ik wel leuk.
Kars doet mij ook denken aan Cars en Sil is voor mij een bekende afkorting van Silvia, dus dat zou ik ook nooit kiezen. Silvian of Silvijn zoals hierboven genoemd vind ik wel heel leuk.
Kars vind ik echt niks. Lars daarentegen stuk beter. Net alsof je dan maar Kars doet omdat Lars te vaak voor komt. Sil vind ik ook niet zo super maar wel stuk beter. Zou Silvan veel leuker vinden. Meer af.
Silvijn vind ik zelf erg mooi voor een jongen. Af en toe afkorten naar Sil als koosnaam. Kars/Cars. Niet mooi.