Hi, Ik moet vanavond de eerste spuit zetten voor onze icsi poging. Eerste keer decapaptyl. Dat ligt nu in de koelkast en ik vroeg me af.... Is het beter/ prettiger om de deca een tijdje van te voren uit de koelkast te halen? Dus miet ijskoud inspuiten? Met pregnyl schijnt dat te helpen en is het niet pijnlijk? Hoe doen jullie het?
Ik haalde hem er ca 20 min van te voren uit. Op kamertemp vond ik het prettiger spuiten dan koud uit de koelkast. Koud vond ik het "pijnlijker" Succes met spuiten!
Betties ik spoot altijd direct uit de koelkast. Volgens mij is t belangrijker dat je de vloeistof heeeel langzaam inspuit, dan merk je er eigenlijk niks van . Succes!!
Ik spuit 's ochtends en haal er ook altijd eerst een uit de koelkast. Die kan dan op temperatuur komen terwijl ik ga douchen. Overigens ervaar ik het niet als pijnlijk. Succes!
Ik spoot het direct vanuit de koelkast in, maar vond het ook niet pijnlijk, anders misschien wel geprobeerd. Succes met deze poging, spannend!
Ik heb ook direct uit koelkast gespoten, geen probleem. Maar je zou, bij de eerste keer, gewoon kunnen doen waar jij je het beste bij voelt, toch? Later kun je nog 's bij wijze van experiment veranderen in aanpak...succes!
Ik haalde hem uit de koelkast en warmde hem dan even op in mijn hand. Zo gebeurd. Inderdaad, niet te snel spuiten en dan voel je er praktisch niks van.
Ik deed wat het beste uitkwam. Meestal even opwarmen in m'n hand was voldoende. Langzaam spuiten hielp bij mij idd ook goed tegen pijn. Al met al vond ik de decapeptyl de gemeenste om te zetten... Succes!!!