Pff, ik wist niet eens dat dat kon op deze leeftyd Ben me echt rot geschrokken! Ik was me ff aan het omkleden en had haar in de box gelegd. Opeens hoor ik een knal en daarna gehuil en lag mevrouwtje op de grond De schade valt gelukkig mee, maar de schrik zat er goed in zeg! Waar is ze nu nog veilig? Ik kan haar niet in de eetstoel zetten, omdat ze zichzelf uit de gordels wringt en gaat staan. Ook gevaarlijk dus. Nu stopte ik haar in de box als ik ff naar de wc moet of moet douchen. ik vraag me nu echt af waar ik haar moet laten. Het is toch niet de bedoeling dat ik haar steeds meesleep
jeetje schrikken hoor, gelukkig heeft ze niks! Nou ik ga hier altijd pas douchen als ze op bed ligt ('s avonds dus) Hoe is ze uit de box gekomen eigenlijk? want dan zou ze toch ook uit haar ledikantje moeten kunnen lijkt me zo? Ik heb hier het traphekje in de deurpost geplaatst, de deur naar de gang toe, zo kan ik naar de wc en blijft zij in de woonkamer. Zelfde boven, ik heb een traphekje in haar kamerdeur geplaatst, als ze dan boven in haar kamertje speelt kan ik in de kamer ernaast de was opvouwen en haar toch in de gaten houden.
Jeetje dat is zeker ff schikken zeg! lag er niet iets in de box waar ze op kan staan? hier namelijk een meisje die op draaitollen enz. gaat staan dus dat haal ik dan uit de box als ze het zat is. Gelukkig is er niks ergs!