We zijn nog steeds bezig een naam te bedenken voor ons kindje maar we kunnen niet goed kiezen. Hebben nu wel van ieder een top 4 en daaruit gaan we ook echt kiezen. Welke meisjesnaam vinden jullie het mooiste? 1. Jaylee 2. Alyssa 3. Noemie 4. Yaelle En welke jongensnaam? 1. Jayden 2. Giano 3. Miguel 4. Kyan
Met stip Kyan en Alyssa. Ik vind Noemie niet mooi, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Ik stel me de toekomstige klasgenootjes voor die daarmee kunnen gaan pesten? Wij zitten ook te dubben... Kwamen we op voorletters uit als SM of SS... Tja, dat is ook vragen om problemen hahaha! Wij hebben ook heel veel namen, zoals Eva, zou je daar nog pestreacties over krijgen als ze op school Adam en Eva bespreken?
Voor een meisje heb ik zelf: Katie Leyla Amelie En voor een jongen Alex Aidan (of Aiden, Ayden, spelling ben ik nog niet uit) Leon En ik kan ook écht niet kiezen
Ik vind Kyan en Alyssa ook het mooist. Maar om eerlijk te zijn vind ik dat meer namen voor ' donkere' mensen. Vind het zo raar als een blank nls kind zo'n naam heeft.