Even een vraagje want wij komen er niet helemaal uit en misschien heeft iemand hier er een beetje verstand van? Ik werk in het onderwijs. Onze diecteur heeft een andere baan geaccepteerd en zal in het nieuwe schooljaar op een andere school gaan werken. Nu kondigde hij vorige week dinsdag aan dat volgende week de beordelingsgesprekken zullen plaatsvinden. Het voelde al een beetje last- minute zeg maar en ik vind een beoordelingsgesprek meteen ook best zwaar wegen. Volgens mij moet er sowieso ook een functioneringsgesprek aan vooraf gaan, maar ik kan me die niet herinneren. Ik heb hier ook geen verslag van. Toen ik hiernaar vroeg gaf hij aan dat het gesprek wat we in dec-jan gevoerd hebben het functioneringsgesprek was. Dat dit een functioneringsgesprek was, was mij niet duidelijk en mijn collega's waren ook verbaasd. Bij dit gesprek zat ook de IB-er/ collega. Is het gebruikelijk dat in het onderwijs het functioneringsgesprek de directeur én de ib-er erbij zijn? Ik kan me herinneren van de vorige directeur dat ik een formulier moest invullen en dat ik hier ook voor getekend heb. Nu is er niets. Kan het gesprek van volgende week wel een beoordelingsgesprek zijn? Groetjes,