Wij vinden het moeilijk om tussen deze 2 namen te kiezen. Kunnen jullie voor- en nadelen van deze namen verzinnen?
Ik twijfel zelf Floris omdat het geen internationale naam is. Mijn familie woont in het buitenland en ik vind floris een beetje vrouwelijk klinken in het engels
Oh ik ga toch voor arthur. Floris vond ik persoonlijk te kakkerig. Arthur vind ik wat stoerder, tijdloos, vlot.
Beiden niet echt mijn smaak, Arthur wat ouwelijk, floris echt te kak. Maar ik vind Arthur een stuk krachtiger (ik denk meteen aan koning Arthur) dan het softe Floris dus ik stem voor Arthur.
Arthur! Floris vind ik altijd een beetje een naam voor een zielige hond? Geen idee waarom. Arthur is een van mn favorieten.
Floris, leuk voor een jongen maar ook een volwassen man. Ik heb helemaal niks met Arthur. Moet de hele tijd aan die vent van 'kerels met een kleintje denken' met zijn frituur en "in de naam vanity zit omgekeerd Tina...."
Arthur, vind ik een veel stoerdere naam. Ik vind Floris ook wat vrouwelijk en een beetje kinderlijk klinken.
Hahaha geweldig was dat. Bedankt voor het herinneren hieraan. Ik heb weer even hardop gelachen door dit te lezen
Beide niet mijn smaak, maar bij Arthur denk ik meteen aan koning Arthur. Dus die vind ik t minst van de twee