Even een vraagje, maak me toch wel een beetje zorgen... Het is een beetje een genant verhaal Vanmorgen werd ik wakker met een redelijk natte onderkant.. nadat ik naar het toilet was geweest en me had afgeveegd werd het een tijdje daarna weer nat. Nu ruikt m'n onderkant anders dan normaal, meer zoetiger. Normaal verlies ik redelijke afscheiding en dat zie je ook duidelijk, nu is het meer nat en doorzichtig... Kan dit vruchtwater zijn wat ik verlies? Maak me toch wel zorgen....
hoelang ben je al zwanger? vruchtwater ruikt meestal een beetje zoetig,vang een beetje op in maandverband en bel anders de verlsokundige,die komt dan bij je kijken en zij weet precies hoe het eruit ziet etc. mocht het inderdaad v ruchtwater zijn,heeeeeeel veel succes met je bevalling! Groetjes!
@mamamadelon ik denk niet dat het de bedoeling is dat ze nu al gaat bevallen aan gezien ze nog maar 26 weken is. @Samama ik zou zeker meteen de vk bellen!
Ik zou ook zeker bellen! Ik heb het ook wel eens, ik dacht eers ook dat ik al wat verloor, maar ik ben er nu achter dat ik dáár op het moment erg veel zweet. Ik hoop voor je dat het meevalt!
hoi, ik weet niet of je nog vocht verliest, maar als dat zo is dan zou je het kunnen proberen optevangen in een inlegkruisje of maandverbandje. dan kan de vlos het zien en ruiken,klinkt raar maar is waar! ik hoop alleen wel voor jullie dat jullie beebje nog blijft zitten, is toch nog wel erg vroeg! liefs, enne laat je het weten, ben wel heel benieuwd! joyce
Hoi meiden, Gisterenavond is de verloskundige toch nog langsgeweest nadat ik mijn verhaal telefonisch had uitgelegd. Ze heeft gekeken en zover zij kon zien was het geen vruchtwater, ze vertelde dat je afscheiding naarmate de zwangerschap vordert anders kan gaan ruiken en wateriger wordt. Zij dacht ook dat het dit was. Moet het wel in de gaten houden en zodra ik het idee heeft dat het meer wordt of harder gaat lekken moet ik zeker terugbellen. Bedankt in ieder geval meiden!