Hallo, Ik wil heel graag jullie mening over deze twee meisjesnamen. Ik heb wel al een voorkeur, maar toch nog die twijfel. Andere suggesties zijn ook welkom!
Toevallig weet ik dat Mara 'bitter' betekent...niet zo vrolijk Mare daaentegen vind ik weer wel mooi, dat betekent nog eens 'zee' ook. Succes!
Ik zou ook voor Linde kiezen! Bij Mara moet ik altijd aan die goochelassistente van de zoontjes van Hans Kazan denken (die heette toch ook zo )?
Dan zal ik maar weer eens dwars doen maar ik vind juist Mara het mooist. Linde is ook erg mooi hoor, maar voor mij heeft Mara net dat beetje extra
Ik vind Mara ook leuker , over de betekenis: Vroeger moest ik de betekenis van 1 van mijn doopnamen (maria) opzoeken en dat betekende zowel 'zee' als bitter (en nog 10 andere dingen ) , dus wat dat betreft, als het van Maria afkomt, dan heeft het diverse betekenissen...
jee dat wordt nog lastig. Ik vind Linde zelf iets mooier... Maar mijn partner Mara. Mare vind ik ook leuk, maar dan lijkt het weer veel op " maar ehhh"
Ik vind Mara mooier want Linde vind ik een beetje tuttig en is toch echt een boom..... Variatie op Mara Aimara Imara Amara