Kess vind ik helemaal leuk, origineler en frisser dan 'gaap' Lynn of Tess maar niet te apart of te moeilijk.
Oké manlief vindt Lynn niets.... En ik vind Kate niets dus we hebben besloten om geen van deze twee namen dan te gebruiken. Jess is te verbasterbaar, dus we zijn weer terug bij af..... Dus alle suggesties zijn meer dan welkom.
Oh irritant zeg, dat probleem hadden wij dus ook ja.... Anders misschien Jessy? Of Tess? Of misschien Luna? Of willen jullie nu een heel andere naam?
Tess is al vergeven in de familie dus dat kan niet. We willen iets wat kort en stoer is en ook nog bij Nika past en niet te lang is........ Zucht.....
Liz Zoé Fien Fenne Tamar Fay Ruby Mel Demi Vera Lot Lotis Saar Maud Jill Suus Juul Noor Jet Roos Bo Floor Keet Britt
Pffff moeilijk he! Uit je lijstje vond ik Jess het mooiste, maar ik begrijp dat die inmiddels ook afgevallen is. Misschien Tess? (mooi!) Caitlynn is ook genoemd, maar dat is denk ik te lang? Uhhhmmmmmmm.... Jill Nina Tamar Liz Demi Bo Nadia Britt Isa Linde Tara Succes!
Bedankt voor het meedenken maar we zijn weer helemaal terug bij af. We beginnen met een schone lei en gaan opzoek naar een korte stoere meisjesnaam......
Als mijn zoon een meisje zou zijn had hij Fay geheten.. Geweldige naam vind ik dat! Verder: Chardé Zoë Lola Jill Esmee (Esmay) Lotte of Lot Eva Sam
Heeft je manlief zelf ook enige opties?? Ik vind britt leuk, en als het om korte namen gaat denk ik ff mee (niet allemaal mijn smaak maar misschien wel dei van jullie!): Pit, puck saar caro Evi daan Liv
We hebben weer een lijstje van drie namen, wat vinden jullie.... Ik wilde het in een poll zetten maar op de een of andere manier wil dat niet lukken..... Lynn Sam Kess alvast bedankt weer voor de reacties!!!
Kess is een vreemde naam, net alsof hij nog niet af is. Een kennis heeft een dochtertje gekregen en zij heet Kick. Misschien iets voor jullie
Is Liz geen optie voor jullie? Jouw rijtje: Lynn tja saai, hoor je heel veel maar als het de naam is, waarom niet. Liv vind ik een modenaam, maar als ik moet kiezen tussen Lynn en Liv dan vind ik Liv leuker! Sam is meer een jongensnaam, vind ik ook niet bij Nika passen. Kess vind ik helemaal geweldig! Dus: 1. Kess 2. Liv 3. Lynn 4. Sam