Madelief wel aardig en Roos mooi maar bekend inderdaad. Jans vind ik niet zo maar het oud-hollandse wel! Wat vind je van : Jet Janne Mint Joes Juul Fien Vere
Roos vind ik prachtig. Madelief ook leuk, en ook weer niet extreem lang. Jans vind ik niets, een echte bejaaardennaam in de categorie Toos en Corrie.
Ik vind Jans ook wel leuk eigenlijk, zo ongebruikelijk nu dat ik geen negatieve associatie meer ermee heb. Wel meteen Jan en de kinderen erbij idd Roos en Madelief vind ik gewoon mooie namen, dus aan mij heb je niet veel
Roos erg leuk. Madelief vind ik niet zo. Iets te zoet. Jans vind ik de klank niet mooi. Krijg ook een beetje het idee: "Jan's tas" (voorbeeld). Dus "iets" van Jan. Zoals eerder genoemd vind ik ook Iris heel leuk.
Jans vind ik persoonlijk helemaal niks.. Madelief is mij te lang. Ik zou gaan voor Roos! Mooie naam. Of Rosa.
Jans vind ik niet mooi. Roos inderdaad erg standaard. Ik zou dus gaan voor Madelief. Lief en vrolijk!
Oud Hollands is leuk, maar van Jans vind ik dat niet. Doet me denken aan Poppejans van Jip en Janneke. Lies, Sien, Loes oid vind ik wel erg leuk. Uitje jouw rijtje zou ik kiezen voor Roos
Een vriendin van mijn heet Jansje! Ik vind dat echt een leuke naam ook voor iemand die allang volwasse is😉
Ik vind roos het mooiste. Ik heb een jans gekent was een heel leuk en lief meisje. Ik vind het ook een leuke naam
Roos daar zou ik dan voor gaan. Madelief is denk ik niet leuk meer als iemand 30 is... Meer voor een kind. En Jans komt op mij niet vrouwelijk over. Ook al weet ik dat het een vrouwennaam is. Succes met je keus!
Ik zou dan voor Roos gaan en dan als het te standaard is voor jullie gevoel, kun je kijken of haar volledige naam in de trant van Rosa/Roza/Rozan/Rosie/Rozie? En dan kort je het vaak toch af als Roos. Madelief vind ik zelf minder leuk, ligt aan het lief/stout idee en Jans denk ik aan Jan Jans en de Kinderen.
Ik zou voor Roos gaan. Vond ik ook erg mooi maar manlief niet. Madelief vind ik voor een klein meisje leuk maar niet voor een tiener, volwassene. Jans ken ik zelf als een mannennaam van vroeger...