27 weken zwanger, kan de baby al ingedaald zijn?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Mama van Julian, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Julian

20 feb 2007
    86
    0
    0
    medewerkster klantenservice Drogisterij.Net
    Stellendam
    Ik ben nu 27 weken zwanger, heb veel last van harde buiken en buikpijn.
    Het is geen blaasontsteking en mijn "eigen" verloskundige denkt dat mijn baarmoeder te zwaar is voor mijn banden en dat ik daarom buikpijn heb.
    Ik moet het nu heel rustig aandoen en heb een speciale buikband om, om mijn buik iets omhoog te duwen.

Gisteren heb ik het heel rustig aangedaan en ben wel nog met mijn zoontje een rondje langs het voetbalveld gelopen en heb ik ook heel rustig gelopen.
    Daarna kreeg ik weer buikpijn en had het gevoel of het hoofdje in mijn bekken zakte. Gisteravond voelde ik het zelfs heel laag (echt van onder) bewegen, ook loop ik dan heel moeilijk, als ik een tijdje heb gezeten

Zou het nu al ingedaald kunnen zijn en wat zou het eventueel ook kunnen zijn?
    Alvast hartelijk dank voor je antwoord.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

jahoor, de baby kan al ingedaald zijn. hetgeen wat jij gevoeld hebt kan daarbij passen. Als ie nu al is ingedaald zegt dat niets over wannneer de baby wordt geboren, hij kan gerust tot 42 weken blijven zitten hoor!

Mirjam

Deel Deze Pagina