Hallo dames, Ik ben toch benieuwd of dames zich hierin herkennen en wat mij te wachten staat. Al vrees ik dat hier voorlopig helaas nog niets over te zeggen is. Mijn eerste is geboren middels een spoedkeizersnede (kwam niet verder dan 6 cm en dat gaf op een gegeven moment complicaties). Zoontje wat trouwens netjes 3390 gram en 51 cm. Nu weten wij dat ons meisje wat aan de grote kant is, loopt ongeveer 2 weken voor op groei. En heb ik gister de uitslag van mijn laatste suikertest gehad (eerste was twijfelachtig). De waardes zijn toch wat te hoog en nu moet ik vrijdag naar de suikerpoli. De verloskundige had het over een dieet en misschien zelfs inleiden. Wat ik me dus afvraag....moet ik rekening houden met een geplande keizersnede of een gewone bevalling. Of is er gewoon nog niets over te zeggen?
Nog niks over te zeggen hoor. Ook grote kindjes kun je op de normale manier baren. Het is vaak de ligging/formaat van het hoofd wat maakt dat het past. Weet je wat de reden was dat de vorige keer de ontsluiting niet goed vorderde? Want als hier geen reden voor is vermoed ik dat je misschien hier wel een kans op herhaling op hebt. Maar ik denk dat je nu echt nog niks erover kan zeggen eerlijk gezegd.