Ik ben niet bij opendagen geweest hoor, ik heb gewoon gebeld dat ik langs wou komen en wanneer dat kon. Had dus 1 op 1 gesprekken met de directeuren. Had niet gevraagd of hij mee mocht, heb hem gewoon meegenomen en mijn zus ook. Zo kon ik ook zien hoe de directeuren en leraren op hem reageerde en hoe hij zich er voelde.
Dat heb ik dus ook gedaan missym gewoon een afspraak met de directeur gemaakt en hier ook een rondleiding van de directeur gehad.
Wij hebben hier ook de keuze uit oa Jenaplanschool. Op zich kan ik me wel vinden in hun type onderwijs, ik vraag me alleen af of mijn dochter hier wel geschikt voor is. Ze is (wat ik nu zie) erg beinvloedbaar en gebaat bij duidelijkheid én regels. (die zijn daar ook wel, maar net ff anders). Daarbij komt ook nog dat deze school een aantal jaar terug onder toezicht van onderwijsinspectie heeft gestaan, dat is nu wel herstellende... maar toch. Daarnaast is er nog een andere school, een mega, mega grote basisschool met op moment 15!! kleuterklassen en dan moet de piek nog komen... je snapt wel dat ik dan twijfel. Mijn man en ik hebben zelf regulier onderwijs gevolgd en dat was prima. Mijn dochter staat overigens al vanaf dat ze 3 maanden was ingeschreven op beide scholen en ik was gelukkig net op tijd. Want er zijn nu wachtlijsten, omdat ze deze toestroom toch niet voorzien hadden.