Douchegel en shampoo

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Kolibrie, 19 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Welke douchegel en shampoo gebruiken jullie voor jullie kindjes? ;)

2. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
  3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Douchegel van de AH (baby douchegel), heb nog een paar flessen staan (gekregen). Of ik pak ook weleens mijn eigen douchegel als het zo uitkomt. Geloof niet dat het veel verschil maakt allemaal.

Shampoo heb ik nu Kruidvat huismerk, door dochter zelf uitgezocht, maar die stinkt echt enorm naar aardbei, blegh. Dus als de fles leeg is wordt dat een andere. En altijd een klein beetje John Frieda cremespoeling van mij anders kom ik met geen mogelijkheid door haar krullen (klitten) heen.

4. Bri

Bri Niet meer actief

Andrélon kindershampoo hebben we nu.
    Wasschuim van Zwitsal, maar soms geven we ook gewoon onze eigen douchegel, of ze wassen hun lijf ook met shampoo.

5. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Shampoo gewoon hetzelfde als ik en cremespoeling. Douchegel heb ik Giddy up van Vogue. Hij ruikt lekker zoetig en de verpakking met al die paardjes erop is favoriet hier. Ze heeft wel eens wat anders uitgezocht voor kinderen, maar ik vind dat spul echt enorm stinken zeg. Veel te zoet of te chemisch. Oh en ze is gek op Weleda lavendel en roos.. af en toe mag ze die dan ook van mij gebruiken.

6. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb trouwens de shampoo van Etos eigen merk. Ruikt echt lekker. En soms ook de douchegel. Maar op dit moment staat er douchegel van DermoCare van Dora ;) Dochter zag die staan in de supermarkt en ja....als grote Dora fan moest die natuurlijk mee. Gelukkig ruikt ook die "normaal". Niet zo'n fruitluchtje ofzo :)

7. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Hier zat ik laatst ook al over te denken. Ik had 2 in 1 shampoo van andrelon voor ze maar het lijkt wel of Jitte's haar daar nog meer van gaat pluizen. Ik had toevallig nog een setje Ghul shampoo staan wat ik ooit voor mezelf gekocht had, maar wat ook geen succes was, dus die maak ik nu maar op bij ze. Met losse cremespoeling gaat het in elk geval beter nu. Ze heeft nog steeds een vogelnest achterop haar hoofd als ze wakker word, maar ik kan het nu beter uitkammen.

Ik ben ook echt geen voorstander van kindershampoo, die ruikt me echt te zoet, verschrikkelijk! Al vind Jelle deze shampoo ook niet stoer, want hij is roze en ruikt naar bloemetjes, aldus meneer... "Zo ga ik ècht niet naar school, mama! Dan zeggen ze dat ik een meisje ben!" Gelukkig kon ik hem ervan overtuigen dat je er 's ochtends niks meer van ruikt en dat als hij niks zegt, ik het ook niet zal doen... ;) :D

8. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Van de Hema :)

9. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.282
    1.437
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Wij gebruiken van Neutral omdat zoontje en vader nogal allergie en eczeem gevoelig zijn, wij wassen ook met Neutral trouwens.

Als ik alleen douche gebruik ik kneip.

10. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ze vinden hier van alles leuk om mee in bad te gaan. nu hebben we maya de bij douchespul en een of andere van prinses. hello kitty is net op. oja en van k3 hebben we ook nog. echt zulke dingen allemaal zeg maar.
    shampoo heb ik wel special die van johnson en johnson op oliebasis. heerlijk spul

11. diddi

diddi Bekend lid

1 jan 2010
    590
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben alles van neutral ivm allergie! Zit geen raar luchtje aan ofzo !

12. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Drakenshampoo van de efteling (te koop bij umbo)
    En wolvenbadschuim van de efteling

Heb ook zwitsal met eucalytus staan

13. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Natusan bedtimeshampoo en sinds we deze hebben is de berg van mijn zoontje veel minder. Voor in bad van hetzelfde merk een badgel.

14. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    wij gebruiken zwitsal en van de c1000 (gekregen)

15. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lief!, zit niet zo'n overdreven zoete geur Aan..

16. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Rituals voor kids. Ook idd niet zo'n zoete geur en blijven zn haartjes lekker van ruiken.

17. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Nu nivea shampoo en bad.

Elke keer andere. Zwitsal(was niet goed voor een huid), kruidvat, galenco en speciale hypoallergeen van de apotheek.

18. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Weleda hair and body.

19. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Hier nu shampoo van de hema en als douchegel een zeepvrije wasgel van de action en sanex voor gevoelige huid.

20. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36

Deel Deze Pagina