Hoi hoi, Zoon van 12 heeft voor zijn verjaardag minecraft gekregen. Hij ging dat vandaag activeren. Hij moest daarvoor eerst een Microsoft account aanmaken. Daarvoor had hij toestemming van een ouder voor nodig, dus schoof ik even naast hem achter de laptop en gaf toestemming. Hij kon weer verder. Hij tikt de code in die hij had gekregen en hoppa klaar.....dacht hij. Bleek dat ik niet alleen maar toestemming had gegeven, maar dat ik meteen ook ingelogd was in mijn Microsoft account. Nu staat minecraft niet op zijn account, maar op mijn Microsoft account Is dat nog aan te passen?
Dat heb ik zojuist gedaan. Dan krijg ik via een bandje te horen dat de hulp online wordt gedaan. Ik krijg een link waar ik moet gaan kijken. En vervolgens wordt de verbinding verbroken...
Vreselijk om die mensen te spreken te krijgen moet je hemel en aarde bewegen. De Microsoft account van mijn zoon was gehackt, ik heb via Facebook een Messenger bericht gestuurd, daar heeft iemand me geprobeerd te helpen, uiteindelijk is dat niet gelukt en moest ik weer via een of andere link die hij mij stuurde een heel formulier invullen en ben ik uiteindelijk teruggebeld door iemand van Microsoft.
Ik heb Facebook, maar gebruik het nooit. Ik zal moeten gaan zoeken hoe ik hen dan kan bereiken... Ik laat mijn oudere zoons er wel eens naar kijken. Pff zo irritant dit. Ik geloof dat het het makkelijkst is om maar gewoon opnieuw minecraft aan te schaffen.
O vreselijk, dat Minecraft account. Waarom zo ingewikkeld allemaal? Hier ging het ook allemaal niet vanzelfsprekend en toen zoon laatst niet meer kon inloggen, neigde ik ook naar opnieuw kopen. Gelukkig wel gelukt, hoe weet ik niet meer.
Geen idee. Money money money denk ik... Als het niet lukt koop ik opnieuw, hebben zij weer 30,- verdient door niks te doen
Ik heb vanmorgen een bericht via messenger naar Microsoft gestuurd. Ik heb antwoord gekregen met een lijst vragen, die ik nu net beantwoord heb. Er is dus contact....