Ik hield het niet droog. Mn man hield het niet droog. En we houden niet eens van haar muziek. Maar dit is gewoon geweldig! http://www.spitsnieuws.nl/archives/media/2009/09/beyonce_is_lievv.html
ik heb t net zitten kijken en heb zo vreselijk zitten huilen! zo lief en mooi! en dat lieve kindje...zo zielig
pff, onwijs mooi en zoo lief!!!! Heb echt ontzettend moeten huilen... zo sneu voor dat kleintje......
Wow prachtig , ben totaal geen emotioneel type maar hier heb ik toch ook even de ogen droog moeten maken hoor ....
erg mooi... vooral ook dat ze juist nu de nadruk zo legt op het 'I pray you won't fade away' en eindigt met 'I can see your halo' , terwijl ze chelsea zo aankijkt..
dat heb je heel vaak, allemaal van van die z**kerds.... echt heel erg. Nooit verder kijken dus naar de commentaren . Het is nooit goed...
Had het ook bij boulevard gezien. Bij mij kwamen ook tranen hoor echt mooi dat ze dit doet. Wij houden ook niet van haar ofzo maar ze heeft volgens mij oprecht een goed hart. Erg mooi voor dat meisje
Ik ook...ben al snikkent naar mn eigen scherm gaan kijken (we zitten met onze comps naast elkaar) en ben wat gaan klikken op mn scherm...en toen hoorde ik mn man achter me snikken