He bah kan de maan ook niet vinden... en om nou een stuk te gaan lopen, het is zoo koud buiten. Maar mijn nieuwsgierigheid is gewekt ik blijf opletten. leuk dat je dit topic even opende
heb de maan en de ster aan het begin van de avond gezien, nu zie ik niets meer dan een heldere mooie hemel vol met sterren
Grappig dat je hier nou net een topic van hebt geopend. Het valt mij ook al tijden op. Het is dus Venus, weer wat wijzer geworden
Er staat 's avonds ook een ster aan de hemel die knippert. Tenminste hij gaat niet aan/uit/aan/uit, maar wordt steeds zwakker en feller, maar wel in de snelheid van een knipperlicht. Mijn mannetje wees me er op en ik riep toen ja duh, het is een vliegtuig schat of een sateliet ofzo. Maar elke avond staat ie op dezelfde plek een beetje richting het zuiden. Maar ik heb nog steeds geen idee wat het is? Iemand enig idee?
dit zag ik ook dan was het toch echt die ster. dacht echt zeker te weten dat het de mast was hierachter maar dat lichtje knipperd viel me vanmorgen op. hij was wel erg fel inderdaad dacht echt dat het een lampje was haha