ik word er echt gek van

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Lies29, Jan 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lies29

Lies29 Bekend lid

Sep 5, 2008
    700
    0
    0
    Hallo,

Ik dacht deze maand dus echt zwanger te zijn.
    Vanaf april heb ik steeds een cyclus van 19 dagen. afgelopen maand ineens 43 dagen. Nu zit ik alweer op dag 33 ben misselijk moet de hele dag door kokhalzen en zeker als ik niet op tijd eet. Mijn borsten doen ontichelijk veel pijn, ook mijn tepels, steeds een raar gevoel in mijn buik steken, vlinders en echt heeeeeel veeeeeeeel slijmverlies heb er zelf een natte onderbroek van. (sorry)
    Vanmorgen met kv 5 euro getest, maar deze was negatief. ik was er deze keer heilig van overtuigd zwanger te zijn, maar de klap kwam best hard aan.
    Mijn ei vermoedelijk op 27 december gehad.
    Wat denken jullie kan ik nog positief testen over een paar dagen, of is deze ronde ook alweer bekeken? Ben ik te vroeg geweest?

Dankjelwel!

Groetjes Lies

2. mieks

mieks Fanatiek lid

Jun 11, 2010
    3,119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Als je denkt je ei op 27dec gehad te hebben, dan heb je in principe nog steeds kans lijkt me... Tel er een lf van 14 dagen bij op en je zit op 10 januari als vermoedelijke nod datum.

Succes met wachten! Dat is nooit leuk (weet er alles van momenteel :p).

3. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

Nov 3, 2009
    2,007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hoi hoi

Als je ei op 27 dec. geweest is dan ben je nog te vroeg met testen ;) zal dan wachten tot op je nod die is dinsdag succes!

4. Lies29

Lies29 Bekend lid

Sep 5, 2008
    700
    0
    0
    Danke Mieks dat je zo snel hebt gereageerd.
    Ik zie dat je 4 dagen overijd bent, nog niet getest? Succes!!!

Als je ei is ingenesteld, kun je dan meteen testen of is die dan pas na een paar dagen positief?

Had gister namenlijk weer pijn in mijn zij dat heb ik al een keer eerder gehad en toen was ik ook zwanger dacht achteraf dat dat mijn innesteling is geweest.
    Mijn hartslag is ook verhoogd en voel hem heel goed kloppen dat heb ik ook steeds gehad tijdens de zwangerschappen, en anders nooit.

5. Lies29

Lies29 Bekend lid

Sep 5, 2008
    700
    0
    0
    Sweet angel dankje wel.
    Ik ga zoiezo volgend weekend pas weer testen. dan zit ik ook weer rond de 40 dagen. tenminste als ik niet eerder ongesteld ben geworden.

6. angelique1984

Dec 30, 2011
    98
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mijn ei was ook zo rond de 28e dec. Ik heb getest, maar eigenlijk was dit ook veel te vroeg, negatief dus. Mijn nod is volgende week woensdag als ik uitga van een cyclus van 28 dagen, dus het wordt pas dan testen. Het wachten is echt erg

7. Lies29

Lies29 Bekend lid

Sep 5, 2008
    700
    0
    0
    he angelique, heb je al ergens last van? Dan wachten we samen maar nog even af, hoe vervelend ook.
    Met een onregelmatige cylcus is het wel erg moeilijk om te bepalen wanneer je test.

8. angelique1984

Dec 30, 2011
    98
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren had ik last van lichte ongikrampen en steken links en rechts. Vandaag heb ik weer nergens last van behalve een weeeig gevoel van onderen. Echt raar. Ik had zo rond de 28e last van doorzichtig rekbaar slijm, het liep zo mijn broek in:) Dit hield twee dagen aan. Dus ik denk toch dat ik toen mijn ei had. Nu heb ik bijna geen afscheiding (op wat wittig na) Verder ben ik ook niet misselijk, geen zere borsten enz. Maar ja, ik ben ook pas 2 maanden geleden gestopt met de pil. Ik weet ook niet precies wat mijn cyclys is. Ik heb zo'n 12 jaar de pil geslikt. Daarvoor was ik wel regelmatig ongesteld

Share This Page