Overtijd steeds negatief testen!!!!wie ook??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door waterroosje, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. waterroosje

waterroosje Actief lid

11 nov 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,:)

Wie is overtijd en de regels komen maar niet door..
    De teste slaan negatief??:x

IK ben al 5 dagen overtijd maak me zorgen..
    heb deze maand sliertje bloed verloren 2 dagen rose..
    steken buikkrampen..ik dacht yes me innesteling..
    Nu test ik alleen maar negatief..
    Ben wel sinds 2 dagen heel moe...
    Voel me niet zwanger..

Normaal doen me borsten heel erg pijn enzz dit x heeft het week geleden 1 dag super pijn gedaan niet bij aanraking maar van binnen uit doet het super zeer daarna afentoe paar x nu niks nadat. juist heel zacht..

oo ja, heb veel waterigafscheiding melkachtig ook waterachtig natte onderbroek..:(

heb net weer een test gedaan negatief!
    Heb de dokter gebeld heb morgen afspraak..ben benieuwd wat zei zal zeggen..

2. tulip

tulip Niet meer actief

misschien een latere eisprong en ook een langere cyclus?? Hoelang slik je al geen pil meer en waren je vorige cyclussen wel regelmatig??

3. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    Late eisprong zou kunnen inderdaad, moest ik ook direct aan denken. Misschien test je later nog wel positief, dat schijnt wel eens te gebeuren (zelf nooit meegemaakt trouwens). Innestelingstermijn kan nl ook varieren. Bij late innesteling zul je ook wat later duidelijk positief testen.

4. waterroosje

waterroosje Actief lid

11 nov 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb in juli een miskraan gehad daarna 38 34 25 37 en nu zìt ik al op 42...hoe lang duur het als je innesteling hebt gehad wanneer kan je positief testen..morgen naar dokter..ben super moe sinds vandaag 3 dagen al..gr dina

5. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    De innesteling gebeurt volgens mij 5-10 dagen na eisprong. Weet je wanneer die was? Anders is er niks over te zeggen ... Je cyclus is wel onregelmatig en dan is t denk ik wel handig om naar je eisprong te kijken en niet naar de lengte van de cyclus an sich.

6. waterroosje

waterroosje Actief lid

11 nov 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik werd 23 nov ongesteld 21 dec had ik bij afvegen bruindonker..dag erna niks en 23 dec had ik sliertje blied en rose afscheiding 2 dagen>>.daarna buikkrampen tot 31 dec daarna 2 dagen steken in me vagina..ook moe vandaag ook moe en waterig afscheiding..gr Dina heb zo afspraak om half 3

7. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    En hoe is je afspraak afgelopen? Ben wel benieuwd...

8. waterroosje

waterroosje Actief lid

11 nov 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    gewoon afwachten zei ze maar ik ga zaterdag op vakantie krijg morgen een inwendigecho ben benieuwd waardoor het komt..nog steeds niks te bekennen..is echt niet leuk meer.. gr dina

9. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    Spannend voor je! Ik hoop dat de echo duidelijkheid brengt. Fijne vakantie in ieder geval!

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.039
    15.634
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk dat je op 23 december pas je eisprong had.
    Dat betejent dat je nod op 7 januari is en je dus niet overtijd bent maar juist veel te vroeg test

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.039
    15.634
    113
    Nabij Utrecht
    Een inwendige zal waarschijnljk nog helemaal niks laten zien.
    Vind het ook echt raar dat je die nu al krijgt.
    Een bloedtest zal meer uitwijzen dan een echo.

12. Bloempje24

6 jan 2012
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi waterroosje, hoe is t afgelopen met jou? inmiddels al wat meer bekend?

Ik heb 33-32 cyclussen gehad, vandaag dag 33 van mijn derde ronde. Heb nog geen enkele positieve ovulatie test gehad.. snap er dus niets van. Had ik de vorige rondes wel.

Ben nu dus overtijd.. maar ook weer niet want ik heb volgens mij nog niet geovuleerd.. iemand nog meer zoiets gehad?
    Ben in juni gestopt met de pil. Duurde even voor ik ongesteld werd (3 maanden).. en nu had ik dus mooie cyclussen behalve deze ronde dus.
    Heb vanochtend op zwangerschap getest. negatief!

Deel Deze Pagina