@Senso: Dank je!!!! Dat spontane en positieve is wel vermoeiend trouwens haha. Achteraf gezien had ik misschien toch beter iets minder positief ingesteld moeten zijn. MAAR...dat neem ik weer terug als het wel goed blijkt te zijn hoor. Kan ik helemaal begrijpen hoor dat het spontane en positieve vermoeiend kan zijn maar daardoor viel het me wel heel erg op hoe sterk je bent geweest en nog bent. Ik hoop dat je snel weet of het vruchtje lekker warm en veilig op de goede plek zit! Ik blijf je in de gaten houden Liefs
Ha, gefeliciteerd zeg! Super! Ik zit hier (ook) te wachten tot mijn testen positief worden... nog geen streepjes te bekennen hier, maar wel een hoog blijvende temp. Dus dan ben je me deze keer voor?
He hoi, Ja, misschien RM . Maar test jij niet altijd pas een paar dagen na NOD positief? Plus volgens mij hadden we rond dezelfde tijd een eisprong. Wie weet dus gewoon lekker op dezelfde dag uitgerekend dit keer? Hier heeft de rust de overhand genomen ondertussen. Ik ben nog niet ongesteld, er zijn op de overige testen duidelijk strepen te zien dus mijn lijf is hoe dan ook HCG aan het aanmaken. Morgen neem ik nog geen contact op met het ziekenhuis. Als het echt mis is moet toch de eileider er uit en eerder dan 6 weken (misschien paar dagen eerder) kunnen ze op een echo nog niet zien of het goed zit. Dus moet hoe dan ook 2 weken wachten. HCG waardes laten opmeten zou dan nog wel kunnen maar ik denk dat ik daar alleen maar meer door ga stressen. Dus heb even goed ademgehaald en wacht de komende dagen even af hoe het gaat. Donderdag wil ik dan ook nog de 2 laatste testjes doen (kunnen we nog een keer ZenK vergelijken met Kruidvat . Dank voor jullie reacties meiden! Liefs, Kweenie
Ja, klopt, alhoewel m'n chart momenteel 3 mogelijkheden geeft voor een ei, dus tja... de laatste was een week terug en als ik dan uitga van pas 3 weken na ei testen, kan ik over twee weken positief testen Goed dat je die rust gevonden hebt! Zal toch even spannend blijven tot de eerste echo, heb ik hier ook. Bij jou de vraag of het vruchtje IN de BM zit, bij mij de vraag OF er een vruchtje in de vruchtzak zit We gaan er hard voor duimen iig, komt vast goed!
Is ook zo. Ben de afgelopen 2 weken door gekomen (zou het raak zijn?) Dus nog 2 weken wachten op een 1e echo overleef ik vast ook nog wel! Goh...wie had dat gedacht. Maar zwangerschapstestjes van zwanger en kids bestel ik dus noooooit meer (hopelijk hoef ik helemaal geen testen meer te bestellen ) Liefs, Kweenie
Gefeliciteerd je bent weer zwanger! Ik heb zelf recentelijk een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en ze hebben toen uk en mijn linker eileider verwijderd. Ik dacht eerst dat je dan moeilijker zwanger kon worden, maar dat bleek absoluut niet te zijn als ik om me heen keek en naar mijn eigen. IK zou wel zo vroeg mogelijk een echo aanvragen om te kijken waar uk zich ophoud, i.v.m. een extra risico op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap wat je hebt als je al eens een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad. IK heb dat toen ook gewoon mogen doen van de verloskundige. Heel veel succes, en lekker genieten!
Ik zou zeggen gefeliciteerd! Toen ik ging testen heb ik eerst etos eigen merk gebruikt 3x.... niet zwanger... daarna kruidvat en clearblue kruidvat heeeeel erg licht streepje en na indrogen geen streepje en cleadblue gaf gelijk zwanger aan...
Gefeliciteerd! Ik ben ook na 1 cyclus wachten na buitenbaarmoederlijke zwangerschap (operatie) weer zwanger geworden! Ook ik mis 1 eileider... Maar ik moest met 5 weken al een echo laten maken op het vruchtje op de juiste plek zat. Nu ligt ie op de juiste plek heerlijk met een warm vol buikje te slapen
Fijn al jullie reacties! Ik heb trouwens een besparende operatie gehad en geen ronde hoeven afwachten. 1 februari geopereerd, nog een paar dagen nagebloed en nu dus weer zwanger. Ik mag ook voor een vroege echo komen trouwens hoor. Maar denk dat het niet zo heel veel uit maakt of ik morgen al bel of een paar dagen later. @Cyntje: Konden ze met 5 weken dan al zien of het goed zat? En wat fijn trouwens dat het bij jou ook zo snel ging...en goed ging! Liefs, K
He lieve Kweenie Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat snel, echt super fijn voor je. Ik hoop dat alles goed zal gaan en dat je over 9 maanden een wolk van een kindje in je armen zult hebben. Heb zelf een mk gehad met 6 weken afgelopen februari. Nu weer ongi geworden, dus alles werkt weer gelukkig. Wij gaan er weer vol voor deze ronde! Geniet ervan, ook al is het spannend!
Hmmmm ik loop ook al de hele dag aan je te denken...ben gewoon jaloers op die mooie testen van je en ik duim superhard dat dat frummeltje op het juiste plekkie zit! het MOET gewoon! see you in ons buitenbaarmoederlijke zwangerschap-topic Oh...en ik verwacht wel een persoonlijk vleugje hcg van je...je hebt me per slot van rekening voorbij gestoken nu... Nogmaals gefeliciteerd! Liefs Tina
mooi meid! gefeliciteerd Apart he die verschillen. Had ik ook. De cb zwanger niet zwanger zei zwanger. de kv licht positief en voor een apothekerstest moest ik goed kijken. Die z&k testen geven volgens mij ook minder snel positief aan. ik blijf ook bij de kruidvat en b digitaal testen. Maar dit verhaal maakt niks uit voor je want je bent zwanger.
.... Vind het zooooooooo spannend! Bij elk steekje rechts denk ik al: "Oh neeeee he, zal het weer mis gaan?" Heb nu trouwens wel de hele dag honger aanvallen. Heel apart. Ene moment ben ik bijna misselijk van de honger en het andere moment zit ik weer vol, zonder gegeten te hebben..... Aaaah, over 2 weken een echo! Ben ik ruim 6 weken dus dan zullen ze wat moeten zien! Liefs, Kweenie
Wauw, wat een mooie, superduidelijke test!! Gefeliciteerd nogmaals! En dat honger/ misselijk zijn van de trek/ en dan weer propvol zitten na 1 hap is heeeel herkenbaar!! Je bent gewoon superzwanger!!