Hallo allemaal, Hoeveel glaasjes frisdrank (cola,sinas,7-up ect.) drinken jullie nu sinds je zwangerschap op een dag? Groetjes Lieverdjuh...
Gemiddeld zo'n 1 glas cola per dag. (meestal in t weekends drink ik er meerdere en door de weeks niks). En zeker 4 koppen thee op n dag.
Ik drink geen koffie en frisdrank tijdens de week. In het weekend zou ik wel eens een kopje koffie of een glas frisdrank drinken, maar dan blijft het ook wel bij eentje. Verder drink ik vooral water en melk.
geen idee eignlijk. net wat ik open heb. soms 5glazen cola of nog meer of minder en de andere keer heb ik sap open en drink ik geen cola ik moet zeggen dat ik niet echt rekening hou met me zwangerschap op dit gebied. JA ik drink natuurlijk geen alchohol en ook pas ik op met bv redbull ofzo dat drink ik nog maar zelden....
Geen koffie, lust ik niet. Thee drink ik echt bijna nooit. Koolzuurhoudende dranken met de 6e maand mee gestopt i.v.m. maagzuur. Drink een colaatje als we ergens zijn maar haal het niet in huis.
tja ik drink waar ik zin in heb. maar heb de hele zwangerschap maximaal 3 koppen koffie op een dag gedronken. teveel is niet zo goed he. cola dronk ik al niet zo veel, dus moet ik echt zin in hebben. verder drink ik liters melk. en de laatste dagen heb ik zin in thee
Ik drink gemiddeld 2 koppen koffie per dag. Frisdrank 1 a 2 glaasjes per week. Maar absoluut geen cola .
Geen cola of andere frisdranken, ik dronk jus dorange of appelsap en koffie werd ik heel misselijk van en ging ik zelfs overgeven en dus was het thee maar 2 kopjes op een dag.
Dat verschilt ontzettend. De ene dag drink ik heel veel thee en ranja, en de andere dag weer heel veel melk en cola etc. Kan je echt geen gemiddelde geven.
Ik drink geen frisdrank. Deed ik voorheen ook al bijna nooit. Ik neem dan bijv. jus d'orange of dubbelfriss o.i.d. Koffie lust ik niet en drink ik dus niet, thee zo nu en dan.