Kijk even mee aub!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by gill1980, Nov 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gill1980

gill1980 Actief lid

Oct 15, 2008
    150
    0
    0
    Meiden,

willen jullie even meekijken in mijn album naar mijn zwangerschapstest (en)?

En zeggen wat je denkt...

Dankjewel

2. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    Die linker foto vind ik erg onduidelijk. Op die rechter zie ik een licht lijntje. Kan een indrooglijntje zijn. Maar als ik naar je banner kijk, dan snap ik het niet.

3. ancie

ancie Bekend lid

Feb 17, 2007
    514
    0
    0
    op de linker hoe onduidelijk dan ook zie ik een plus staan en op de rechter zie ik ook wat

gefeliciteerd!

4. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

Oct 17, 2008
    2,780
    0
    0
    ik zie ook wat maar als je banner klopt dan klopt de test niet... en andersom....1 van beide is niet correct...

5. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

In een ander topic zei je dat je Di Nov 25, 2008 je vruchtbaarste dag had....dan kan je nu echt nog niet posi testen hoor.... ;)

(of je moet natuurlijk vorige maand niet ongi zijn geworden!)

Ik kan je linker foto trouwens ook niet goed zien, is erg wazig!

6. demi123

demi123 Bekend lid

Jun 29, 2007
    820
    0
    16
    Zo te zien ben je zwanger!
    Misschien heb je een andere cyclus gehad deze maand.
    Een test is alleen positief als je zwanger bent, echt waar!
    Kijk maar in mijn album een heeeeel licht streepje maar ik was mooi wel zwanger.

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

Sep 9, 2007
    8,888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zie ook een licht streepje.

8. ik zie op de linker foto nix. de rechter foto wel maar wat voor test is dat? want hij lijkt op die van de digitale en daar mag je niet naar de streepjes kijken..

ik snap niet zo goed waarom je test als je nog 10 dagen moet wachten
    al zie ik wel dat de rechter test van 5 nov is. als ze echt zwanger zou zijn dan zou die linker test van nu dan toch wel heel duidelijk moeten wezen toch? en t kan aan de foto liggen maar ik zie echt nix :(

9. Jelly

Jelly Actief lid

Aug 9, 2006
    319
    0
    0
    als ik zo naar de uiterst linkse foto kijk, dan zie ik toch duidelijk een streep, hoor! Zo een streep had ik ook toen ik zwanger was van de eerste en toen was ik nog helemaal niet zo ver... Dus ik denk dat je heel prilletjes zwanger bent! Proficiat!

Share This Page