Goedemorgen meiden, Net een testje gedaan van 123 testen en deze gaf echt een heel licht streepje. Lichter dan gisteravond. Heb het idee dat de test van de kruidvat 2 voor 5 beter is. Iemand hier ervaring mee? Jammer dat ik met mijn Ipad geen foto's op de site kan plaatsen, want heb geen tijd om nu mijn laptop aan te zetten enz.
Ik ken die testen niet de kruidvat wel. Maar Vorige week zei iemand tegen mij nooit verschillende Merken vergelijken met elkaar. Als je cb digi neemt zal ook wel al aangeven Gefeliciteerd
Toch even twee foto's van mijn 123 zwangerschapstest. Kan ik wel al een digitale test doen of beter nog even wachten? Ben zo bang op een negatieve test en nu omdat de test van vanochtend veel lichter is ga ik helemaal twijfelen. Moet denk toch ff geduld hebben.
Volgens mij ben je toch echt zwanger. Bij mij gaf de kruidvat ook zo'n licht streepje, CB digital gaf al 2-3 weken aan. Succes !
Geen twijfel, gewoon zwanger. Digitale kan al. Dat de andere testjes lichter zijn kan meerdere oorzaken hebben: het is ten eerste een ander merk, en ten tweede zijn er zat meiden die juist 's middags of 's avonds duidelijker testen dan 's ochtends. Daarnaast, ter geruststelling: ik heb laatst een keer 2 (posi) testjes (allebei k2v5) gedaan, met exact hetzelfde plasje (geloofde test nr 1 niet, dus meteen 2e erachteraan) en de 2e test was significant lichter dan de eerste test. Het verschilt dus zelfs binnen merk testen flink hoe het streepje uitvalt!
Haha... Ik heb helemaal de zenuwen! Heb besloten om morgen een CB digitale test te gaan doen. Vind het gewoon erg moeilijk om te geloven dat ik zwanger ben. Zoek nu zo veel mogelijk bevestiging