Voor zover ik kan zien lijkt t wel een positieve test ja. Misschien voor zekerheid nóg eentje over 2 dagen? Zou d`r ook iemand met mij mee willen kijken? Net getest; ben nu 2 dagen over tijd... En érg benieuwd of deze test ook positief is of niet; wij durven het zelf eigenlijk niet eens te geloven.... Wij horen graag reacties van jullie kant om wat meer zekerheid te krijgen...
Nou caadje, dat is overduidelijk positief, geen twijfel over mogelijk!! Gefeliciteerd en geniet ervan!!
Dankjulliewel,, al heb ik nog wel onderin wat buikkrampjes; het idee van ongesteld worden...dus ben alsnog wel aardig bang dat we de test niet volledig kunnen vertrouwen... Zijn er meiden die dit herkennen; vroeg in zwangerschap nog last van menstruatiekwaaltjes? Daarbij ben ik sinds gisteren beetje grieperig; heb nooit echt griep gehad, maar nu ineens snotverkouden, koud/warm (afwisselend) weeïg gevoel en lichte hoofdpijn. En toen ik de test zag begon ik spontaan te zweten! Haha
Caatje dat is een hele duidelijke test! Ik zeg hartstikke zwanger! Hahaha... Ik begon gister na het 2e streepje te gaan zien ook spontaan te zweten. Ik had t gewoon ff niet meer! Ik heb zelf ook n beetje last van een gevoelige buik en het borrelt af en toe. Ben ook zo bang wanneer ik naar de wc ga dat ik toch ineens ongesteld ben. Ik ga voor het slapen gaan nog even een gevoelige test doen. Heb deze nog liggen dus kan vast geen kwaad. Morgenavond ga ik nog even een CB digitale test doen om te kijken wat die aangeeft en dan moet ik het toch echt gaan geloven :-D
Ziet er goed uit hoor! gefeliciteerd.. ik zou nog even wachten met testen.. ongeveer 3 dagen.. als je dit nog vol kan houden tenminste.. omdat je hcg per 48-72 uur verdubbeld..
Duidelijk hoor, gefeliciteerd! Ik heb nog steeds, vanaf dat ik mijn NOD had, buikkrampjes enz., dus herken het wel! Geniet ervan!
Dankjulliewel weer voor de reacties! Fijn dat het herkend wordt... Ik heb deze test zelfs met avondurine gedaan toen die zo duidelijk was. Zal hem morgenochtend voor de zekerheid ook nog even doen (heb er immers toch 2...) En als die ook weer ongeveer zo duidelijk is dan haal ik morgenmiddag gelijk een digitale die we dan t weekend eventjes gaan doen. Echt jammer, net in gauwigheid getest na het werk, manlief moest vanavond weg...zijn we beide volledig overdonderd, zitten we nog n avond zonder elkaar ook met alle vragen en ideeën van dien in ons hoofd GEDULD zeggen ze dan
Misschien moet ik dan toch maar even wachten tot morgenavond met testen. Zo moeilijk om te moeten wachten! Wil zo graag n test met een mooie duidelijke 2e streep, zodat ik heel overtuigend tegen mezelf kan zeggen; je bent zwanger!!!!!
Ik heb foto's gezien van Din1984 en Caadje1989... Volgens mij kan het niet meer zwanger hoor dames! Gefeliciteerd!
Goodmorning ladies! Bijgaand de foto van beide testen (de bovenste test was van gister in de namiddag, de onderste test van vanmorgen) Ik geloof dat het wel goed zit....vanmiddag voor de zekerheid nog even een CB digitale halen dat we een indicatie hebben hoever het is, en dan weten we genoeg
Ladies, wil jullie even laten weten dat ik vanochtend de digitale CB test heb gedaan en ik ben 2-3 weken ZWANGER!!! Nu na 4 testen en 1 CB digitale test kan ik het pas echt geloven. Ik ga er heel voorzichtig al van proberen te genieten. :-D Groetjes