hoi hoi ik kon me niet meer inhouden en heb getest met kv test 2 voor 5 ja stom een week voor nod maar heb zulke zere borsten wat weer op komt want ik normaal niet heb ik dacht zal toch wel negatief zijn zoals altijd maar nee hoor tot me grote schrik een licht roze streepje snap er niks meer van heb 5 minuten gewacht met kijken was heel moeilijk haha maar zag hem meteen aleen kan geen foto plaatsen jammer genoeg anders had ik hem geshowt maar kan kv ook in de 5min vals positief zijn hoor het graag
Echt heel lastig te oordelen zonder foto. Ik zou over een paar dagen weer testen en dan weet je meer, een week voor NOD is wel heel vroeg. Succes!
Nee niet binnen de leestijd.dan is de test positief hoor.jammer dat ik geen foto kan zien.anders test je over twee dagen met cb digitale test.die zegt gewoon zwart of niet zwanger.spannend zeg!!
oke hier in het echt zie je hem wel maar zal volgende week nog is testen ben dan ook wel vroeg nu haha
Spannend hoor!!! Ik heb ook positief getest op 8-9dpo. Het kan dus wel. De tijd tot je NOD duurt daarna wel heel lang als je weet dat je zwanger bent en of het dan goed blijft gaan. Maar ja helaas kan het na je NOD ook nog misgaan. Ik zou zeggen probeer het morgen nog eens als de streep dan duidelijker is weet je meer...
Ik zie wel iets denk ik, maar het lijkt me meer grijs dan roze. Hopelijk later een duidelijkere test. Succes!
Ik zie ook niets, ook niet als ik de foto vergroot. Maar....wellicht volgende week een mooie duidelijke test!
ik ben blij dat ik toch niet de enige ben die het dus ziet ik wacht gewoon nog even met testen en hopelijk over een paar dagen wel een duidelijke streep