Hallo allemaal Even namens mijn vriendin , ze is erg aan het twijfelen over een test zouden jullie je mening eens willen geven Is dit positief of negatief Het is een Clear blue test
Ik zie een heeeeeeel lichte streep. Was het binnen de afleestijd? Anders is het misschien een ingedroogd lijntje? Maar zoals ik het nu zie, en het binnen de afleestijd is. Lijkt het positief.. Ik zou er nog 1 proberen! Bv. van Kruidvat 2 voor 5 euro! De beste!
Ik zie wel iets, maar meer een penstreepje. Denk niet dat deze positief is. Miscchien te vroeg getest?
durf er mij eigenlijk niet over uitspreken, zie wel iets staan maar heel vaag, hopelijk blijkt hij positief!! ik duim liefs
Ik zie een penstreepje en die staan meestal bekend als negatief bij Clearblue testen. Hopelijk krijgt ze toch nog een duidelijke streep te zien!
Vind hem ook lastig te beoordelen, want bij mijn cb testen was de streep eigenlijk best duidelijk.....ik zou inderdaad nog een keertje testen.
ik denk nega zo zijn mijn test toen ik niet zwanger was er ook uit. Toen ik voor me nod testen met cb was het een dikker streepje wel nog heel licht. Maar dit is gewoon een penstreepje. Ik zou nog eens testen als ik haar was
ik heb ook een keer zo'n pennestreepje gehad en toen was ie negatief dus ik denk het eerlijk gezegd niet
Ik zie meer als een pennestreepje, maar t is wel echt superlicht.. in negatief zie ik t heeeeeeele lichte streepje ook, over 2 dagen hopelijk een betere test... ga voor je duimen.
Ik zie een lichte brede streep...dus misschien pril zwanger !!!! Nog een keer testen zou ik zeggen.....
Moeilijk te zeggen! Maar ik hoor vel dat je bij cb een betere streep moet hebben bij positief. Misschien nog eens testen? xxx