He meiden, Ik ben bijna 33 weken nu en heb sinds eergister hele donkere urine hoeveel ik ook drink? Ik kom net van de blaasonsteking medicijnen af, heb premature weeen gehad.Ik zou niet weten of dit iets met elkaar te maken heeft , maar denk vermeld het even. bloeddruk is hele zwangerschap goed geweest nu 130/70.(schommelt tuseen 110/65 en 140/70). wie herkent dit?
MIsschien is je blaasontsteking nog niet helemaal weg. Ik zou het toch even na laten kijken, want een blaasontsteking kan weeen opwekken, in dit stadium. Zou dus echt even je vk bellen en vragen of ze het na kunnen kijken. Heb je er ook last van of niet?
nee heb er geen last van..denk ik maar heb al een paar weken harde buiken enzo natuurlijk door de premature weeen, dus ik weet niet zo goed meer wat ik voel.
Ik zou gewoon even je vk bellen en vragen of er naar gekeken moet worden en waar je op moet letten. Beter even extra naar laten kijken.
Ik heb het gevraagd, komt doordat ons mannetje al zo groot is ( hij ligt 2 weken voor is nu dus bijna 38 weken) en ik dus gewoon meer afvalstoffen heb, doordat mijn lijf het zo zwaar heeft. Schijnt meestal te kunnen komen met een week of 37 maar jah mijn lijf ligt voor.. Ik drink tussen de 2 en 3 liter per dag dus dat is het niet , heb ook zoveel dorst wat dus waarschijnlijk komt omdat het zwaar is voor mijn lijf. Urine wordt elke week gecheckt dus weet zeker dat het geen blaasontsteking is.