Ik hoop voor je dat het met een andere test ook positief is. Ik zit nu op 32 dagen in mijn cyclus, maar durf geen test te doen. temp. was vanmorgen ineens weer 36.6 dus menstruatie komt er denk ik toch aan. Ben zo bang voor de teleurstelling als de test negatief is.
die met die paarse dop (zie album)...met die dipsticks ben ik gelijk na de 1e keer dat ik die had besteld gestopt omdat 6 van de 6 testen positief aangaven terwijl andere testen negatief bleven....
Hallo, Ik ben nieuw hier dus ken nog niemand en niemand kent mij. Ik kan in mijn privé leven niet open over zwanger worden praten, dus kan alle tips gebruiken. Ik heb net al kort iets verteld. Ik heb nu eigenlijk een beetje advies nodig. Ben op dag 32 van mijn cyclus. Mijn ongi. komt meestal rond dag 34. Ik heb ernstig pijn in mijn borsten (3 wkn) en al een week een hog temp. (gem. 37,o). Vandaag 36.6, maar nog niet ongi. Ook niet erge buikpijn zoals bij andere ongi. Wie vind dat ik een test moet doen? Zo ja, wanneer?
Ik zie ook een tweede streepje, maar voor de zekerheid zou ik nog een test doen. Vanochtend heb ik zelf ook getest met cb(digitaal). Aan mijn banner kun je het resultaat daarvan zien Niks geen onzekerheid met streepjes, gewoon "zwanger"of "niet zwanger" Duim voor je!
hihi dankjewel ik hoop dat ik hetzelfde heb als jij..... *duim*duim*duim* dan ben ik 4 weken en 3 dagen
als jij weet wanneer je je eisprong (ongeveer) hebt gehad, zou je in theorie al na 8 dgn kunnen testen maar ze zeggen niet voor niets dat uitgaande bij een cyclus van 28 dgn je pas moet testen na je nod dus 14 dgn na de vermoedelijke eisprong... ook kan het zo zijn dat mocht je bij een dergelijke cyclus negatief testen het nog zo kan zijn dat je een late eisprong hebt gehad, en in het geval van te vroeg positief testen kan je alsnog ongesteld worden omdat je bijv, wel een bevrucht eitje hebt gehad maar dat deze niet is ingenesteld of dat het om een andere reden niet helemaal goed is geweest... dus tja even zelf kijken wanneer je dacht je eisprong te hebben gevoeld(gehad)...succes meid
Ik zie het streepje ook, dus een voorzichtige proficiat... misschien voor alle zekerheid toch nog eens testen met een andere test.
Nou meid, die is harstikke positief! streepje is streepje en ik kon hem echt duidelijk zien! GEFELICITEERD! Liefs Bregtje
hallo allemaal ik heb het een tijdje gevolgd en ook ik had 2 positieve testen op 28 sept anderhale dag ongi geweest dus denk toen vrucht verloren aangezien de test positief aan gaf en toen 19 okt eisprong gehad zegt FF 01 nov weer een dag ongi geweest wat je ongi kan noemen sinds 20 okt nog steeds symptonen -zeer pijnelijke borsten -verhoogde temp 37'0 -plassen -hoofdpijn sinds 2 dg nu is mijn vraag moet je nu rekenen vanaf eisprong nu zodat je dus 14 dg erbij op moet tellen en dan mn ongi komt want dat zou dus inhouden dat k deze week weer ongi moet worden of moet ik uitgaan van weer een cyclus van 35 dg snap dr niks meer van eerlijk gezegd liefs kaley
hoi liess als je rond 14okt. je eisprong had ben je echt wel al verder dan 4 weken en drie dagen hoor! Ik had 13okt. mijn eisprong en zou dan eigenlijk 16dgn daarna ongi geworden zijn. ben nu toch echt wel 6 wkn zwanger....... veel succes met de andere test en oja, tuurlijk ook vanharte gefeliciteerd! Twinny
Hallo Kaley Je moet in principe gaan tellen vanaf je laatste menstruatie.Dus als je 1nov ongi bent geworden, zit je nu op cyclusdag 13. Alleen wel erg vreemd dat je maar 1 dag ongi bent geweest.En je temp is vanaf 1 november 37graden gebleven?Zou je er niet nog een testje tegenaan gooien?Als je zwanger bent moet je dat nu toch echt wel kunnen zien op zo'n test...