Maar sommige foto's..... te triest voor woorden ;( In een boodschappen wagentje dubbelgevouwen, een peuk opsteken, en al die sexueel getinte foto's met kinderen op de achtergrond, BAH BAH BAH!!
Er zitten foto's tussen dat ik me afvraag of die mensen wel sporen maar er zitten er een paar tussen dat ik denk wat is daar nou erg aan, neem nou al die gothic mensen, kan iemand mij uitleggen wat daar verkeerd aan is ? .. het zijn ook gewoon mensen alleen dan met een andere levensstijl .. en die foto met die vader die verkleed is als elfje samen met zijn dochtertje .. zie daar ook niet zo iets raars in ... en die zwangerschaps barbie vind ik ook niet vreemd dat had ik ook vroeger, vond het altijd geweldig dat ik dan een '' baby, barbie '' kreeg ... Vind dit raar dat het vreemd gevonden word want baby's zoals baby born ( lijkende op echte baby's ) dat kan dan weer wel maar een barbie met een zwanger buikje dat is dan weer vreemd .. mmmm
Heb niet ALLE foto's bekeken... en niet ALLE reacties hier gelezen, maar even mijn mening... Bij sommige foto's vraag ik me echt af... wat is gefoto-shoped... Bij andere,...net als dieachter het winkelwagentje.. heb ik zoiets van dat is een momentopname... (mn peuter is hier ook wel eens languit gelegen, omdat hij net toen ik ging rijden, van zn kiddyboard stapte...) van sommige foto's zie ik echt het probleem niet.... en andere foto's denk ik... dat gebeurt wel vaker dan je denkt... net als die ouders die sex hebben terwijl kindje ernaast slaapt... Zijn ZAT kinderen die geregeld bij de ouders slapen (sommige elke nacht) en dat er toch een broertje of zusje komt... (ooievaar?) Wat ik me dan weer afvraag, wie maakte die foto (en over meer foto's) zouden ze dan niet gewoon "in scene" gezet zijn.....??!! en oneerlijk....... met sommige dingen (foto's) wil niet zeggen dat ze niet van hun kinderen houden.... of echt in gevaar brengen.... ik zie bijvoorbeeld niet dat er echt alcohol in die slang zitten... en hoeveel baby's gaan er niet met een bierfles op de foto.....? Die boom ziet er niet uit dat hij gaat omvallen... Die mevrouw met kind is gewoon verkleed voor haloween Wie zegt dat die geweren geladen zijn etc. etc. etc... Het is maar net hoe je de foto interpreteert.. en waar je hem voor gebruikt...
Hahaha, nou bij die eerste foto dacht ik: wat is er zo mis met dat t-shirt wat die zwangere vrouw aan heeft?! Totdat ik de tekst erboven las... *zucht*...
dat shirt zie ik geen problemen mee, dat kindje in de draagzak slaapt waarschijnlijk (kan gewoon ademen zie je aan de zijkant) Het kindje wat op de vloer ligt krijgt gewoon een aanvalletje (zo ligt mijn zoontje ook wel eens als ie zijn zin niet krijgt) Kijk natuurlijk staan er dingen op die niet door de beugel kunnen (o.a. roken tijdens de zwangerschap) maar er staan ook dingen bij die ik niet zo erg vind of waar een verklaring voor is hoor (dit is echt typisch amerikaans.. preutsheid en shijnheiligheid bedoel ik ermee)
Ja... maar heb niet zo verstand van slangen.... niet allemaal zijn ze gevaarlijk... Heb trouwens als kind van 6/7 ook wel eens zo'n reuze reuze reuze.. slang om me nek gehad.... dussuh... En heb ook begrepen dat ze bij sommige slangen zelfs de tanden verwijderen.... En het mannetje was NIET alleen met de slang.....(er was iemand die de foto maakte) Ja klinkt raar, maar zijn ook zat mensen die hun hond met de kinderen op de foto zetten.... dit zou je ook kunnen zien als levensgevaarlijk... en misschien nog wel gevaarlijker als deze slang (?) foto.... @roken tijdens zwangerschap gebeurt ook regelmatig... ik hield trouwens als zwangere ook wel eens de sigaret van mn vriend vast...(als ie ff zn handen nodig had) en omdat ik altijd gerookt had ook op de rokers manier... dus ik kon hier ook op de foto staan.. hahahahahaha
Het grappige is dat ik vlak voor ik op die site ging kijken net een column in de volkskrant magazine had gelezen. Daar moest een moeder halloweenkleren gaan kopen met haar kinderen en het buurjongetje. Toen ze hun trui in het hoekje van de winkel uitdeden werden ze een hokje ingeduwd, want: nudity. Toen zei dat buurjongetje: ik ga naakt met halloween, dat vinden ze hier pas echt eng
Ik gok erop dat dat een column van Sylvia Witteman was. Die schrijft zulke leuke colums en gaat vaak over de preutsheid, maakbaarheid en de angst die er heerst voor alles in de amerikaanse samenleving.
Die mijnheer met het kind in de rugdrager (door sommige draagzak genoemd) hoort absoluut niet tussen deze foto's: het is een ergonomische rugdrager en dat flapje is een zogenaamd slaapkapje dat je omhoog zet als je kind in slaap is gevallen. Ze liggen er heerlijk in en het is absoluut niet zielig.
Wat Bellebeer zegt, klopt. Ze hadden er beter een foto neer kunnen zetten van een kindje, pijnlijk zielig hangend in een BabyBjorn, met het gezichtje naar voren (want dan kunnen ze zo leuk alles zien). Je duwt zo het ruggetje in een heel onnatuurlijke stand, en het is ongeveer even comfortabel voor je kindje, als wanneer we jou aan je string zouden dragen. En dan eens kijken of jij het nog zo leuk en gezellig vindt... Doe mij die ergonomische carrier dan maar.
ik heb net pas dat filmpje bekeken met die xbox. Ik vind het echt zo zielig echt hartverscheurend! ik zou hem zo een xbox willen opsturen! wat een ouders! en dan ook nog lekker hem uitlachen! bah wat kan ik hier boos om worden:x
hihi ja heeft ie gelijk in, ik heb wel eens een discussie gehad met een amerikaanse dat My Little Pony te sexy zou zijn (ze keek te verleidelijk ) en met halloween heb je ook veel discussies bv catwoman ofzo is te sexy, ik vind amerika soms zo vreselijk schijnheilig, ooohhh alles moet netjes maar ondertussen zijn het de de meest grote viezerikken van allemaal)
bah zag trouwens net ook die seksende ouders met hun kind slapend ernaast, echt te goor voor woorden! bah bah!
oja ik heb hem nu gezien wat zielig, echt mijn hart breekt mee! Mijn ouders hebben ook weleens zo'n geintje geflikt hoor maar dan was het na een paar seconden GEINTJE ofzo... maar DIT is wel echt zielig...
maar ja wat ik me dan afvraag zijn die ouders zo zielig om zoiets op internet te gaan zettenen volgens mij zijn ze er ook nog trots op