Kijk inmiddels scheel... :-P

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mireille74, 23 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mireille74

Mireille74 Niet meer actief

Vanochtend weer een testje gedaan, na m'n "soort-van-twijfeltestje" gisteren. Weer hetzelfde verhaal zeg maar. Maar de hamvraag is... Wordt dat lijntje dat geen lijntje mag heten duidelijker of niet.......? :D

Oh de bijkomende info; zit nu tussen de 10 en 13 dpo, voel me niet zwanger er zijn alleen een paar "gekkigheidjes" die evt aan een zwangerschap gelinkt zouden kunnen worden. Niet-zwanger test ik eigenlijk altijd omowit ongeacht met welke test, ben geen streepjesplasser.

Ik kan met telefoon maar 1 foto per bericht plaatsen dus we gaan even op chronologische volgorde. M'n test van gisteren;

2. Mireille74

Test van vanochtend na 8 minuten;

3. Mireille74

En de test van vanochtend na 30 minuten.

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik zie wel wat en roze dus ik heb goede hoop

5. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Ik lijk ook wat te zien. Maar hcg verdubbelt elke 48 uur he, dus zou over 2dagen nog eens testen. (Is moeilijk, ik weet het)

6. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ik zie ook wat!

7. Mireille74

Ik ben op dit punt al trots als ik t volhou tot m'n volgende ochtendplasje ha ha... :D Blij dat jullie ook iets zien!! Maak me niet blij met een dooie mus, iets teveel geschiedenis daarvoor inmiddels. Maar heb wel stiekem een beetje hoop... Heb zelf het idee dat ie wel iets duidelijker is dan gisteren trouwens......... Maar dat kan natuurlijk ook wishful thinking zijn.

8. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik zie ook wel iets ja.. ;) duimduimduim!!!

9. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Heul vaag, maar tis een mooi begin :)

10. Mireille74

Heb even geprobeerd nu die van vanochtend echt droog is om een foto te maken van de twee testen samen maar op de één of andere manier krijg ik t er gewoon echt niet op... Lijntje van vandaag lijkt echter toch wel ietsje ietsje ietsje duidelijker...! Zijn die kv testen in de afgelopen drie maand soms weer veranderd??

11. Eriva

Eriva Niet meer actief

Ja, laatste testje zie ik heeeel vaag iets, succes!

12. gimby

gimby Fanatiek lid

20 feb 2011
    2.026
    0
    36
    Heel vaag zie ik ook iets, spannend!!

13. Mireille74

Punt is gewoon dat ik geen hoop durf te hebben omdat ik me totaal niet zwanger voel. Niet misselijk, borsten zijn normaal en m'n bekken voelt ook gewoon normaal aan, niet verzakt of verweekt. Heb wel ineens wat puistjes, wat krampjes en steken in de baarmoeder die je mogelijk zou kunnen linken aan een innesteling (al een paar dagen), ben erg moe en m'n afscheiding is anders dan anders zowel qua hoeveelheid als qua substantie (ieuw sorry). Maar na 15 rondes waarin ik 4x zwanger ben geweest waarbij ik flink misselijk was en m'n borsten al killing waren als je er alleen maar naar kéék.......tja, dan is het moeilijk om hoop te koesteren gebaseerd op twijfelstreepjes en krampjes...

14. TrotsBuikje

TrotsBuikje Niet meer actief

Maar dát waren miskramen, nu je niets voelt kan het ook juist goed zitten :) anyhow houd hoop en ik zie ze donkerder worden!

15. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik heb goede hoop hoor!

Vind de tweede opgedroogd ook een stukje rozer! :).

16. Mireille74

Trotsbuikje, ja dat is waar, maar maar maar......pffff probeer gewoon gereserveerd en nuchter te blijven denk ik. Zelfbescherming?

Dank je sallie! :)

17. Duufke22

Duufke22 Niet meer actief

Relax.. Adem in en uit.. Wanneer is je nod??

Gewoon rustig blijven en over twee dagen weer even testen.
    Ik zie wel vaag iets ja.

18. Mireille74

Ik weet het nu zeker. Het is echt geen lijntje om over naar huis te schrijven maar die van vandaag is echt iets duidelijker aanwezig dan die van gisteren. Of dat wat zegt...daar zullen we dus in de aankomende paar dagen achterkomen. Killing dit!

19. Mireille74

Nod is tussen morgen en donderdag... Ik blijf rustig hoor ha ha alleen in m'n kop is het een chaos nu. ;)

20. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    er staat zeker een tweede streepje :) maar snap dat je nog niet blij durft te worden van zo'n superlicht streepje, het kan gewoon nog alle kanten op..
    wel of geen symptomen zegt niet zoveel! ik duim voor een mooie, duidelijke positieve test binnenkort

Deel Deze Pagina