Helaas wel he... Weer een ronde verspeeld. Als ik dit had geweten had ik herald wel aan de haren mee naar bed gesleept, ziek of niet ziek...
Maar niet kwalen als in meer afscheiding? Heb je inmiddels al een ovutest gedaan? Misschien slaat je lijf een ronde over...
Gisteren ook meteen een ovulatietest gedaan inderdaad. Negatief. Ben kotsmisselijk doodmoe zere borsten dikke blauwe aderen koffie smaakt me niet heb hoofdpijn veel waterige afscheiding m'n baarmoeder ligt hoog en is gekanteld m'n urine ruikt weer vreemd (en het is geen blaasontsteking) ben een emotioneel wrak ben overtijd en heb twijfelachtige testjes. Maar de theorie is te logisch en de kans dat ik na 15 rondes in zo'n rare cyclus als deze met ook nog een sexloze periode precies rond eisprong tóch nog zwanger zal blijken is eigenlijk gewoon non-existent...
He verdorie zeg Pff wat kl*te zeg die onzekerheid zo.. Hopelijk dan maar snel ongi als het niet raak is, dan kun je iig weer verder. Succes meissie.
Misschien dat je smiddags beter test ??? En wat is dat met die raar ruikende urine? Viel me vanmiddag op maar geen link aan gelegd?
Met recht een raar lijf....... Dank je wel juf Lief flora dank je! Hoe voel jij je nu?? Trotsbuikje, hmmm misschien wel....... Misschien probeer ik er zo nog wel eentje dan... Moet ik mezelf alleen even aanpraten dat ik geen valse hoop moet kweken want ik weet dat er meer dan een wonder voor nodig moet zijn wil ik zwanger blijken...
Oh en die vreemd ruikende urine; toen ik zwanger was van mijn kinderen rook mijn urine naar rauwe hamburgers... En dat had ik twee rondes geleden ook en nu weer.
Als ik eerlijk ben, denk ik idd dat dat het beste is wat je nu kan doen! Mocht je stiekem toch zwanger zijn, wordt dat niet minder erdoor. Maar je kan dan iig weer even door. Even loslaten!
Precies... Het is helaas alleen iets makkelijker gezegd dan gedaan ha ha. Probeer de schouders op te halen maar ben verdrietig. Zo is het nu eenmaal...
Verdrietig zijn, hoort erbij, is toch een teleurstelling. Laat het lekker toe en dan ben je er vanzelf weer klaar voor en is het dan tijd om je schouders op te halen. Lekker knuffelen met je man helpt hierbij heel goed. Xxx en digiknuf. Hoop dat je gauw zwanger mag zijn.
Als ik dan jouw handtekening zie evira, dan zeg ik tegen mezelf "mens wat zeur je nou" en tegelijkertijd geeft het hoop. Dat is fijn. Dat relativeert. Meiden echt bedankt voor de steun... Diep ademhalen, vier nachtjes slapen, dan ongesteld worden en opnieuw beginnen. Simpel. Klaar. Dikke knuffel voor jullie!
En toen was het zondag, cd42 (!) en er is nog steeds geen bloed. Kwaaltjes nemen ook nog steeds toe in plaats van af. Ik wéét dat ik niet zwanger kan zijn. Dat is onmogelijk. En toch he....... Zouden de zaadjes het misschien op miraculeuze wijze acht dagen overleefd hebben?? Of is m'n ei misschien nóg later geweest, dat het tóch nog kan? Vast niet. Zeker niet. Pfff...
Jeetje wat een lange cyclus ineens Misschien een idee om volgende cyclus te gaan tempen? Dat geeft zoveel meer inzicht in je cyclus dan alleen (soms onduidelijke) ovutesten Dikke knuffel, hopelijk snel uit die vervelende onzekerheid Ik ben inmiddels wéér ongi geworden:x
Zal me inderdaad eens echt gaan inlezen over dat tempen. Kleine moeite en misschien groot plezier. Hier bloed. Eindelijk nieuwe ronde nieuwe kansen. We lopen dus weer gelijk op meid! Balen dat je ongesteld bent... Was zo mooi geweest he als het inderdaad net het zetje was wat je nodig hebt.
Kwam even kijken of er nog (positieve!) ontwikkelingen waren... Maar helaas, ongesteld! In ieder geval heb je nu wel weer duidelijkheid. Sterkte!