Dank jullie wel! Ik sta inderdaad nog niet te springen van blijdschap, wil eerst een knaller zien en minimaal de 6/7 zwangerschap halen voor ik een gat in de lucht spring. Maar hoop doet leven toch... Ben voor nu al blij dat ik niet gek en doorgedraaid ben, dat ik niet de enige ben die iets ziet ha ha.
Ik vind het er erg bemoedigend uitzien... Ga je morgen weer testen? Kom ik even spieken, ben erg benieuwd!
Ben bang dat ik morgenochtend wel weer ga testen ja... Dat wil zeggen als ik niet ongesteld word dan he, want morgen is mijn eerst mogelijke nod... Ik hou jullie sowieso op de hoogte! En dank jullie wel voor de bemoediging.
Pffff krijg koppijn van het turen en denken. Hcg verdubbelt iedere twee dagen dus mijn boerenhollandse verstand zegt dat als t wat was geweest, dat hij nu wel donkerder had moeten zijn. Wacht nu even af tot 'ie droog is, dan kan ik m vergelijken met die van gisteren en eergisteren...
Nou die streepjes zijn met een beetje turen inderdaad te zien. Ben benieuwd Ga je morgen weer testen?
De kans dat ik morgen gewoon weer ga testen, mits ik niet ongesteld word natuurlijk, is toch wel vrij groot ja ha ha... Ga nu eerst maar eens wat eten.
Ik zie ook een licht streepje! Misschien vanmiddag nog een testje wagen? Sommige testen smiddags duidelijker dan sochtends