Na ongeveer 20 minuten in vergelijking met de vorige drie testen (nog niet helemaal droog natuurlijk maar heb haast)
Jaa die laatste zie ik zeker!! Spannend hoor.... Ben benieuwd als deze goed is opgedroogd. Test je morgen weer?
Hmm nu zou je wel een 2e streepje zonder turen moeten zien.. erg raar.. misschien even een 2v5 doen. Succes
Dit zijn kv 2v5 testen... Ik ga nergens vanuit, denk gewoon dat ik vandaag of morgen ongesteld ga worden. M'n baarmoeder voelt zwaar en m'n bekken doet zeer. Als mijn nod inderdaad donderdag is, de "laatste mogelijkheid" wat ik dacht dat het was, hadden ze nu toch echt wel duidelijk moeten oplopen. Tenzij m'n nod pas zaterdag is natuurlijk (heb zaterdag de 8e ook nog een flinke dot vruchtbaar slijm verloren, echter geen eisprongkrampjes gehad) maar dat zou wel heeeeeeel toevallig zijn en daar ga ik dus niet vanuit. Ach ja. Ben erop voorbereid dat het "op naar ronde 16" is.
Oh dat is jammer, had gehoopt dat je nu wel een duidelijker lijntje zou hebben. Maar goed, misschien een late innesteling?
Áls er een (succesvolle) innesteling is geweest moet dat zondagavond zijn geweest. Toen ging ik kapot van de pijn, was er gewoon echt ziek van. Geen idee echter hoe het zit met hcg opbouw vanaf het moment van innesteling.......
We gaan het meemaken ha ha. Net nieuwe testjes gehaald (Etos en kv) en als er donderdag geen bloed is testen we weer verder. Even mezelf een dagje testrust geven. Als ik het volhou dan ha ha.
Even wat bijzonderheden van deze cyclus op een rijtje, voor m'n eigen overzicht ook en als jullie er ideeen over hebben hoor ik het graag! 8/9/10 feb rauw eiwit, transparant -> vruchtbaar 10 feb dacht ik ovulatie te hebben maar leek alsof eitje "vast zat" en er een paar dagen over gedaan heeft voor hij sprong, ik hou het er dus op dat de ovulatie tussen 10 en 13 feb is geweest. 15 feb zaterdagavond/nacht wederom een dikke klodder rauw eiwit, na de sex. Vreemd? 20/21 feb do/vr ook rauw eiwit qua gevoel maar melkachtig van kleur. 22/23 feb waterig en veel 23 feb 's avonds enorme buikpijn (baarmoeder). Steken en kramp. Was er echt ziek van. 24 feb rauw eiwit weer, weer wit van kleur. 25 feb waterig en veel. Krampjes in baarmoeder. Baarmoeder voelt zwaar, pijnlijk bekken.
En na 20 minuten. Dat ie er staat moge duidelijk zijn, maar staat ie op de goede plek? En is ie recht??
Hmmm, je maakt het in ieder geval wél spannend... Ik heb zelf nooit getest met deze testen dus ik ben geen expert, maar lijkt meer een vlekje dan een streep.