Kijk inmiddels scheel... :-P

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mireille74, 23 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stando

Stando Bekend lid

5 apr 2012
    754
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij nader inzien vind ik het toch wel een streepje. Maar wat betreft de plaatsing... Geen idee. Ik duim!

2. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Het lijkt inderdaad meer op een vlekje dan op een streep. Misschien moet je hem eens spoelen met water?

3. Mireille74

Mireille74 Niet meer actief

Zal zo eens kijken of ik hier ergens een kraan kan vinden....... :D (Afspraak buitenshuis)

4. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Is voor mij meer een vlek van het opdrogen. Zie er geen streep in en staat totaal niet op de juiste plek

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik zie het helaas ook als een vlek en iets te veel naar rechts denk ik;) anders toch nog een testje doen;)

6. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja vreemde test.......

7. Mireille74

Blijft een vreemde test. Ik heb de hoop inmiddels wel verloren eerlijk gezegd. Weet nog steeds niet zeker wanneer nou m'n nod is maar zwanger ben ik vast niet........ Zal nog even een paar fotootjes neerzetten dan zien jullie wat ik bedoel.

Opgedroogd;

8. Mireille74

En na het spoelen.

9. Anoliesje

Anoliesje Lid

6 feb 2014
    79
    0
    0
    Wat een gekke vlekkerige test?! Ik zou er vandaag, of als je het nog ff kunt volhouden morgen, nog een testje aan wagen! Ik hoop op een duidelijk streepje!

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik zou zelf lekker een dag overslaan met testen morgen geen ongi overmorgen nog een keer testen!

11. Pien95

Pien95 Actief lid

1 dec 2012
    212
    1
    0
    Nah ik zie toch wel een streepje hoor. Op de test die je uit elkaar hebt gehaald lijkt de streep die ik zie recht, en ook goed in verhouding met de andere streep. Alleen is het boven in zo paars dus dat maakt het lastig. Overmorgen nog eens testen.

12. Mireille74

Ga even mijn banner aanpassen in ieder geval. Ga m'n nod op maandag zetten. Gebaseerd op het vruchtbaar slijm wat ik op zaterdag de 15e had plus 48 uur........ (EDIT: zou ook overeen komen in dat geval met die gigantische krampen en steken afgelopen zondag. Dat zóú dan toch een innesteling kunnen zijn geweest. Want dan zou dat 6dpo zijn geweest.) Al kan ik me nog steeds niet voorstellen dat toen m'n ei pas is geweest. Dan zou ik ineens een cyclus van 35 dagen hebben! Maar ja... Komt m'n menstruatie eerder dan is dat mooi meegenomen en zo niet dan heb ik gewoon iets om naar af te tellen.

13. Mireille74

Lief, dank je... :) We wachten maar gewoon weer af he.

14. Pien95

Pien95 Actief lid

1 dec 2012
    212
    1
    0
    Ja, helaas kan je niks anders doen dan wachten. Maar even over de klodder die je had na seks. Dat heb ik ook altijd de ochtend na seks, zijn gewoon resten van manlief en mij samen.. beetje vies... Maar naar mijn idee heeft dat niks te maken met het vruchtbare slijm. Ik verlies soms een dag erna nog wel wat slijmachtig spul wat van de seks komt.

Succes, wachten duurt lang.... ;)

15. Mireille74

Oh echt? Ik heb dat nooit....... Daarom viel het me ook op ha ha.

16. Pien95

Pien95 Actief lid

1 dec 2012
    212
    1
    0
    Ik heb het altijd al gehad. Kan ook zijn dat ik het alleen heb hoor, maar omdat je het zei, herkende ik het zo. Daarom zei ik het maar even ;)

Ik zie dat je ook al oudere kinderen hebt. Wat knap van je dat je er weer voor wil gaan!
    Respect hoor.. :D

17. Mireille74

"Tweede leg" he ha ha. ;) Voor m'n partner ook. Die heeft ook twee oudere dochters. Eentje van net 22 en eentje van bijna 25. :)

We wachten maar gewoon af, kan weinig anders doen...

18. Pien95

Pien95 Actief lid

1 dec 2012
    212
    1
    0
    Je hebt gelijk. Wens je veel succes!
    Hou je ff in de gaten in dit topic ;)

19. Mireille74

Dank je wel :)

In het midden nog steeds een vlek maar daarnaast staat, na het spoelen, toch echt een roze, recht streepje... Of ben ik nou gek?!

20. Mireille74

En nog een tweede keer spoelen geeft dit resultaat!!

Deel Deze Pagina