Bij nader inzien vind ik het toch wel een streepje. Maar wat betreft de plaatsing... Geen idee. Ik duim!
Het lijkt inderdaad meer op een vlekje dan op een streep. Misschien moet je hem eens spoelen met water?
Is voor mij meer een vlek van het opdrogen. Zie er geen streep in en staat totaal niet op de juiste plek
ik zie het helaas ook als een vlek en iets te veel naar rechts denk ik anders toch nog een testje doen
Blijft een vreemde test. Ik heb de hoop inmiddels wel verloren eerlijk gezegd. Weet nog steeds niet zeker wanneer nou m'n nod is maar zwanger ben ik vast niet........ Zal nog even een paar fotootjes neerzetten dan zien jullie wat ik bedoel. Opgedroogd;
Wat een gekke vlekkerige test?! Ik zou er vandaag, of als je het nog ff kunt volhouden morgen, nog een testje aan wagen! Ik hoop op een duidelijk streepje!
Nah ik zie toch wel een streepje hoor. Op de test die je uit elkaar hebt gehaald lijkt de streep die ik zie recht, en ook goed in verhouding met de andere streep. Alleen is het boven in zo paars dus dat maakt het lastig. Overmorgen nog eens testen.
Ga even mijn banner aanpassen in ieder geval. Ga m'n nod op maandag zetten. Gebaseerd op het vruchtbaar slijm wat ik op zaterdag de 15e had plus 48 uur........ (EDIT: zou ook overeen komen in dat geval met die gigantische krampen en steken afgelopen zondag. Dat zóú dan toch een innesteling kunnen zijn geweest. Want dan zou dat 6dpo zijn geweest.) Al kan ik me nog steeds niet voorstellen dat toen m'n ei pas is geweest. Dan zou ik ineens een cyclus van 35 dagen hebben! Maar ja... Komt m'n menstruatie eerder dan is dat mooi meegenomen en zo niet dan heb ik gewoon iets om naar af te tellen.
Ja, helaas kan je niks anders doen dan wachten. Maar even over de klodder die je had na seks. Dat heb ik ook altijd de ochtend na seks, zijn gewoon resten van manlief en mij samen.. beetje vies... Maar naar mijn idee heeft dat niks te maken met het vruchtbare slijm. Ik verlies soms een dag erna nog wel wat slijmachtig spul wat van de seks komt. Succes, wachten duurt lang....
Ik heb het altijd al gehad. Kan ook zijn dat ik het alleen heb hoor, maar omdat je het zei, herkende ik het zo. Daarom zei ik het maar even Ik zie dat je ook al oudere kinderen hebt. Wat knap van je dat je er weer voor wil gaan! Respect hoor..
"Tweede leg" he ha ha. Voor m'n partner ook. Die heeft ook twee oudere dochters. Eentje van net 22 en eentje van bijna 25. We wachten maar gewoon af, kan weinig anders doen...
Dank je wel In het midden nog steeds een vlek maar daarnaast staat, na het spoelen, toch echt een roze, recht streepje... Of ben ik nou gek?!