uuhm nou lijk ik wel een soort van streep te zien...ook wel vlekkerig maar zie wat op de goede plek....je maak het wel spannend zo...
Nee ik snap er ook niks van ha ha, heb het ook nooit eerder zo erg gehad, die vlekken. Wat er staat qua streep is knalroze, hartstikke duidelijk, op de goeie plek en kaarsrecht. Maar dan wel vele uren na het testen, met rare vlekken en na twee keer spoelen. Zucht.
Digitale doe ik pas als ik een overtuigend en geldig streepje zie. Morgen weer een dag. Loop mezelf helemaal gek te maken en ben er even helemaal klaar mee.
Jeetje wat een onzekerheid zo zeg.. Ik durf er ook niet zoveel over te zeggen. Op je laatste test zie ik toch wel een duidelijke streep. Maar het blijft een vreemde test. Heb je teveel urine gebruikt? Omdat ie na het wassen wel duidelijker lijkt te worden. Hopelijk over een paar dagen toch nog een duidelijke test!
Jemig Mireille, je bent iig bijzonder met streepjes plassen. Maar ik vind hem echt wel duidelijker weer dan gisteren.
Flora; vier druppels precies, zoals altijd... Alf, ja duidelijker is 'ie wel ha ha maar niet echt heel erg geldig meer he... Thanks Ytest. Heb mezelf weer enigszins bij elkaar geraapt. Accepteer wat je niet kunt veranderen, toch? Zal moeten wachten. En kan mezelf niet zwanger toveren. Kop leegmaken nu, lekker hapje eten voorbereiden voor vanavond en op tijd naar bed.
Omdat hij na die tijd pas duidelijk is? Ik geloof nooit zo in duidelijke strepen die na de afleestijd ineens negatief zouden zijn. Tuurstreepjes oke, maar deze is -als ie geldig is- best dik!
Ik in principe ook niet. Heb nog nooit indrogers gehad, laat staan dit soort dikke roze strepen. Ook niet na doorspoelen. Maar dit was per definitie al een rare test dus ik bind me nergens aan op.......
Gelukkig, niet doen hoor! het is wel een duidelijke streep, maar je kan er helaas geen conclusies aan vast binden... ik duim nog steeds voor je!
Ha ha, sowieso niet letterlijk hoor... Nee een digitale doe ik echt pas als ik wat serieus zie oplopen... Verslijt nogal wat testen en het is gewoon weggegooid geld.
Spannend zeg!! Dit was die van de Etos toch? Heb je ook een kv? Dan zou ik die voor de zekerheid nu nog doen. En dan hopen op een duidelijkerestreep!
Ja, dit was een etos... Morgenochtend een kv denk ik als er dan geen bloed is. Ik verwacht eigenlijk van wel...
Action was bij mij duidelijker dan kv dus als je die ook in huis hebt zou ik die doen . Vervelend dit zeg.
Nee, die heb ik niet meer liggen... Misschien maar een paar van bij halen dan morgen ha ha. Niet geschoten altijd mis toch.