Ik ga nog even door met duimen Zou toch gek zijn als ál die testen ineens vals-positieve streepjes geven Hihi.
Laten we het hopen, dat dat het is. Morgen is D-Day eigenlijk. De dag die ik in eerste instantie als "laatst mogelijke nod" bestempelde. We zien wel.......
Geen bloed. Maar wel een omowitte kv. Ik hou ermee op voor deze ronde. Snap er niks meer van loop mezelf gek te maken en word alleen maar keer op keer teleurgesteld door m'n eigen lichaam.
Bahhhhhh ..... kheb mezelf ook zo gek gemaakt.... op alle testen een hele lichte streep terwijl ik normaal altijd sneeuwwitte testen had wanneer ik niet zwanger was . Bleek toen nog voor de eisprong want had deze x cyclus van dik 7 tot 8 weken...
Mag toch niet hopen dat ik streepjes had vanwege een eisprong. Dat zou betekenen dat ik nu nog twee weken niet ongesteld ga worden. En sex hebben we al sinds vorige week ergens (weet niet meer precies wanneer) niet gehad en herald is nu tot zaterdagochtend nog weg dus dan is het twee weken wachten voor niks. En daarbij nog is m'n cyclus dan volkomen van slag, heb altijd een cyclus van tussen de 28 en 30 dagen, nooit een uitzondering. Misschien dan toch een naderende overgang....... Bah, nee, die gedachte ga ik proberen te verdringen....... :'-(
Cd 32, geen bloed, niet getest vanochtend en ook totaal geen testdrang. Ben behoorlijk depri. M'n lichaam laat me volkomen in de steek.
Huh, banner zegt zelfs cd 33. Ben ik nou de tel kwijt of is m'n banner van slag? Eerste dag laatste menstruatie was 27/01...
Cd 34, geen bloed, omowitte etos. Geen idee waarom ik een test heb verspild tegen beter weten in, hoopte gewoon op een wonder denk ik. Pffff laat me nou gewoon ongesteld worden alsjeblieft dan kan ik tenminste verder.......